zaterdag 14 mei 2016

Shoplog april/mei 2016

Ik ben de afgelopen tijd weer een aantal keer wezen winkelen en heb dan ook weer een aantal dingetjes gekocht. Ik heb ook een paar items waarvan ik twijfel, want wat moet ik er eigenlijk mee? Maar ik heb ook een aantal toffe kleding items gekocht en die ga ik in deze shoplog aan jullie laten zien!


Dit is om te beginnen al meteen zoiets. Ik sport nooit en ben er stiekem ook net iets te lui voor, maar ik wilde dit echt graag! Waarom? Omdat ik wil dat ik gewichten kan gebruiken, wanneer ik ze nodig heb. Ik heb namelijk vaak van zulke momenten dat ik ineens wil sporten, maar dan niks in huis heb en het ook niet kan gaan halen. Daarvoor was dit eigenlijk. Hierbij kocht ik ook nog een soort elastiek die voor verschillende spieren goed is.
Deze gewichten kostte ongeveer €2,80 (Action) en de elastiek kostte rond de €1 (Kruidvat)


Vervolgens kocht ik dit, ook bij Action, omdat ik het gevoel heb dat ik eelt op mijn voeten heb. Maar toen ik de beschrijving ging lezen, is het volgens mij helemaal geen eelt maar gewoon losse velletjes (of is dat hetzelfde, iemand die het weet?). In ieder geval, toen ik de gebruiksaanwijzing thuis las, schrok ik wel een beetje, omdat het blijkbaar best 'giftig' is en je je handen en voeten meteen moet afspoelen etc. Ik ben niet zo handig dus misschien dat het niet handig is om dit te gebruiken.
Dit kostte ook iets van €2 bij Action. 


Dit is ook zoiets. Ik heb soms dode haarpunten en dan knip ik die met een schaar eruit. Maar nu las ik laatst dat dat nog slechter is voor je haar en dat je dat met een kappersschaar moet doen, omdat die scherper en preciezer zijn. Daarom heb ik deze gekocht, voor het geval ik weer eens dode haarpunten eruit wil knippen.
Deze kostte volgens mij €4 bij Kruidvat.


Deze blush en bronzer van I Heart Make-up wilde ik heel graag hebben, maar ik ben altijd wat voorzichtig met make-up bestellen via internet. Nu zag ik ze bij Kruidvat liggen en nam ik ze direct mee! Ik vind het zo'n mooie kleuren! Ik ga deze nog reviewen voor mijn blog, dus daar hoor je binnenkort meer over! 
Deze blush en bronzer kostte €7,99 per stuk bij Kruidvat. 


Het haar op mijn benen en oksels komt meestal ontzettend snel weer terug en ik heb ooit ergens gelezen dat het met harsen het langst weg blijft. Dat wilde ik dus proberen en daarom kocht ik deze harsstrips. Ook voor mijn gezicht, om mijn wenkbrauwen te harsen. Ik ga hier binnenkort ook nog een review over schrijven!
Ik heb geen idee meer wat deze kostte, maar ze zijn te koop bij Kruidvat. 


Leuke sokken voor in mijn sneakers. 
Primark. 


Jasje en topje. 
H&M. 


Nog meer sokken.
Primark. 


Zonnebril - H&M. 


Shirt - Only.  


Jurk - TK maxx. 




.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten