donderdag 12 mei 2016

Guilty pleasures

Ik had het idee om mijn blog persoonlijk te gaan maken, maar ik wist niet zo goed hoe. Nu probeer ik maar gewoon te doen wat er in me op komt en vandaag was dat om een artikel te schrijven over mijn guilty pleasures. Die heb ik namelijk nog al een aantal. Ik ben iemand die niet echt opgroeit en nog steeds dingen leuk vind, die ik als kind leuk vond. Dat vind ik wel een guilty pleasure te noemen en daarom ga ik al die dingen in dit artikel bespreken!




K3
Vroeger was ik fan, en nu 'K3 zoekt K3' op tv is geweest weer opnieuw. Ik weet niet wat het is, maar de nostalgie en de vrolijkheid van de liedjes maakt me zo vrolijk! Ik vind het nog steeds leuk om de dansjes te leren, whoops. Ik heb het nieuwe album ook gewoon op mijn telefoon gezet, en daar luister ik dan af en toe stiekem naar op de fiets. Het is niet echt hip om op je 19de blij te worden van K3 muziek, maar ach, af en toe moet je toch nog even kind kunnen zijn.

Barbie, married at first sight, geordie shore...
Ik verafschuw dit soort programma's altijd als ik het aan het kijken ben. Ik irriteer me vaak gewoon aan de mensen die erin zitten, maar toch vind ik het zo onwijs leuk om te kijken. Ik geniet echt van dat soort dingen, ook al zou ik tegen de mensen die aan zulke dingen meedoen in het echt heel anders aankijken. Maar dat is misschien ook juist wat het leuk maakt.

Snoep, chips en andere vettigheid
Ik zit al mijn hele leven tegen het ondergewicht aan, maar toch hou ik onwijs van snoepen en ongezond eten. Dat mag ook gewoon alles zijn, van snoep tot chips, tot pizza en ijs. Ik heb af en toe gewoon even een portie suiker of iets anders ongezond nodig en daar word ik dan ook oprecht gelukkig van.

Wat is jouw guilty pleasure?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten