zondag 7 februari 2016

Essence I ♥ Trends 'The pastels' nail polish

Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om de komende tijd geen nagellak meer te kopen. Ik heb namelijk op mijn kamer nog een hele kist vol staan. Toch vind ik die 'deal' erg moeilijk vol te houden, wanneer er weer iets in de aanbieding/opruiming is. Dit was ook het geval bij het lakje van vandaag. Deze was namelijk ook 50% afgeprijsd, aangezien hij uit de collectie verdwijnt. Ik vond het een hele gave kleur en besloot hem mee te nemen!

Ik vind de verpakking van de I ♥ Trends lijn er altijd erg leuk uit zien. Het is vrij simpel en duidelijk, want je ziet de kleur goed, maar door de verschillende letters en het hartje ziet het er toch erg speels uit. 

De kleur heet '13 Ice to Meet You'. Zoals je ook kan zien is het een witte kleur, maar wat ik niet goed op de foto vastgelegd kreeg, is dat er ook een soort van glitter/glans in zit. Dit lijkt mij een erg gaaf effect! 



Zo ziet de kleur eruit als ik één laag op mijn nagels lak. Bij één laag zie je erg goed de glitter/glans die in de nagellak zit en dat ziet er erg leuk uit! Ik vind dit er al heel mooi en subtiel uit zien, maar ik wilde vandaag graag voor een ietwat meer dekkende look gaan. Daarom besloot ik nog een tweede laag aan te brengen. 


En dit is twee lagen! Hier is het, zoals je ziet, een stuk dekkender, maar valt wel een stukje glans weg. Toch vind ik het effect erg gaaf, het ziet namelijk bijna een beetje mat uit. Ik vind dit ook echt weer zo'n 'every day'-kleur en daar houd ik van! 

Ik ben dus heel blij met deze nagellak! Ik vind de kleur mooi, zowel met één laag als met twee lagen (je kunt hem eigenlijk op twee manieren dragen), hij dekt goed bij twee lagen en hij blijft goed zitten. Ik ben blij! 

Ik heb deze nagellak gekocht bij Kruidvat en hij kostte nu €1. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten