donderdag 4 februari 2016

Action Nail Varnish remover pads

Action is voor mij echt zo'n winkel waar ik dingen koop die ik niet nodig heb, maar die ik wel graag eens wil uitproberen. Het kost namelijk allemaal echt niets daar, dus dan is het ook minder moeilijk om zo'n risico te nemen. Dit gold ook voor het product dat ik in dit artikel ga reviewen. Ik had ze al een paar gezien, ook bij andere winkels, maar ik had niet echt het idee dat het 'nodig' was. Toch was ik er erg benieuwd naar en dus besloot ik om ze bij Action mee te nemen. Het gaat om nagellak remover 'pads'. Heel mijn leven gebruik ik al gewoon Kruidvat nagellak remover, in zo'n fles. Pads lijken een hele goede oplossing, omdat het erg makkelijk moet werken. Je hoeft niet eerst een watje te pakken en daar remover op te doen, maar je pakt gewoon een pad en daarmee maak je het schoon. Ik was hier zó benieuwd naar en in dit artikel lees je mijn reactie!


Ik vind de verpakking er wel leuk uit zien. Ik had in eerste instantie eigenlijk niet door dat het nagellakremover was, van een afstandje lijkt het eerder op een soort dagcréme met aardbei of iets dergelijks. Je hebt verschillende geuren hiervan, maar ik koos voor aardbei, omdat die me het lekkerst leek.


Er zitten twee 'doosjes' in en die bevatten elk 30 pads. Het zijn een soort hele dunne ronde doekjes, waar een hoop olie aanzit. Als je er alleen al eentje uit het doosje haalt, zitten je handen al onder de olie. Het is een vettige substantie en dat is ergens wel lastig, omdat je naderhand wel je handen moet wassen. Daarnaast worden je handen ook heel glad en daarom is het moeilijk om de pad goed vast te blijven houden.

Dat is denk ik, samen met dat het zo'n dun doekje is, de reden dat het niet erg handig werkt. Mijn nagellak gaat er totaal niet snel af en alles wordt er zo vettig van, dat dat het nog moeilijker maakt om ermee te werken. Ik heb niet het idee dat je nagellak er echt snel mee af gaat, je moet of heel hard wrijven of drie verschillende doekjes gebruiken.

Ik ben hier dus niet zo tevreden over. Het idee is goed en de geur is ook lekker, maar het systeem werkt niet zoals het zou moeten werken. Het zou makkelijker en sneller moeten gaan dan met gewone nagellakremover, maar dat is niet zo. Ik gebruik dus liever gewoon weer een watje en een fles nagellakremover!

1 opmerking:

  1. Jammer dat het niet zo goed werkt. Wel handig om te weten want ik heb die dingen ook al enkele keren mee naar huis willen nemen. In het vervolg dus gewoon opnieuw voorbij lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen