donderdag 7 januari 2016

Max Factor Clump Defy Extensions False Lash Effect

Eigenlijk sinds dat ik make-up draag, gebruik ik altijd mascara's van Essence. Ik heb ook een tijdje Maybelline gebruikt, maar daar was ik nou niet laaiend enthousiast over. Toch was er een tijdje terug een aanbieding van 1+1 gratis op alle Max Factor make-up. Ik kocht toen een foundation en een mascara. Deze mascara beloofde namelijk dat je er geen 'klontjes' van in je wimpers krijgt, iets wat je met Essence mascara's wel vaker hebt. Ik was erg benieuwd of dit ook echt ging werken (meestal niet namelijk) en testte hem uit!


Sorry dat ik het alarm er zo lelijk heb afgekrast. 

Verpakking

Ik vind het uiterlijk van de mascara er erg leuk uitzien. Ik kocht hem in een gesloten verpakking en dat is altijd fijn, omdat je dan ook zeker weet dat niet iemand hem stiekem getest heeft. Mascara's van merken als Essence, Catrice etc. hebben meestal niet zo'n verpakking. Daarnaast vind ik dat deze mascara erg fijn in de hand ligt, als ik dat zo mag zeggen. Ik weet niet wat het is, maar hij voelt fijn aan. 


Borstel

Het borsteltje is vrij plat en er zitten ook kleine haartjes op. Het is geen vol borsteltje. Dat zou er juist voor moeten zorgen dat het je wimpers goed uit elkaar houdt en dat het dus niet aan elkaar gaat plakken. Ik ben erg benieuwd of dit ook zo werkt! Ook zit niet meteen alles onder de mascara als je het borsteltje eruit haalt, dat was bij mijn vorige mascara's wel vaak zo en dan kreeg je klonterige, plakkerige wimpers. 


Op mijn ogen 

Ik weet nog steeds niet hoe ik fatsoenlijk ogen kan fotograferen, maar dit kwam toch het dichtst in de buurt. Zoals je een beetje kan zien heb ik inderdaad geen klontjes in mijn wimpers en plakken ze ook niet als een malle aan elkaar. Dit werkt echt heel fijn en vooral 's ochtends als ik snel moet doen vind ik dit erg fijn. Met mijn vorige mascara's moest ik dan altijd met een pincet nog mijn wimpers een beetje uit elkaar halen. Hij blijft ook goed zitten en loopt niet bij het kleinste traantje al uit, dat is ook erg handig natuurlijk! 

Conclusie

Ik ben erg tevreden met deze mascara! Hij werkt fijn en snel, laat geen klontjes achter en je wimpers plakken ook niet aan elkaar. Een echte aanrader dus! 

Deze mascara is te koop bij de drogisterij voor €14,99. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten