maandag 11 januari 2016

I ♥ make-up 'Naked Chocolate'

Over een ander 'chocolate' palette van I ♥ make-up heb ik al een review geschreven, maar daar heb ik ook bij vermeld dat ik drie paletten van deze lijn had en dat ik ze alle drie ging reviewen. Vandaag review ik het witte palette, namelijk het 'Naked Chocolate' palette. Deze heeft volgens mij de meest lichtste kleuren van de drie. Ik was over het eerste palette heel enthousiast, dus ik ben benieuwd hoe dat bij deze is!

De verpakking

De verpakking is hetzelfde als het 'I heart chocolate' palette, alleen dan in het wit. Ik vind dit er wel ontzettend schattig uit zien. Het doosje waar het palette in zit is bij de witte variant wel anders, hier staan namelijk niet de kleuren op de achterkant. Het lijkt daarom alsof deze ouder is dan het 'I heart chocolate' palette, maar dat weet ik niet. Ook zit er weer een spiegeltje in en zijn de highlighters iets groter dan de andere kleuren. Niks mis met de verpakking dus! 


Kleuren

De kleuren vind ik ook veelbelovend. Ik heb het idee dat deze wat neutralere tinten heeft dan het 'I heart chocolate' en dat is mooi als je een rustige look wil maken voor bijvoorbeeld overdag. Wel vind ik dat deze kleuren allemaal onwijs op elkaar lijken, waardoor het lijkt alsof je eigenlijk allemaal dezelfde kleuren hebt. Ik vind de kleuren er hier ook wel erg donker uitzien, maar ik denk dat dat mee gaat vallen op de swatches. Laten we daaraan beginnen! 


Smoothly (die je vrijwel niet ziet), Divine, Mocha Lover, Dipped, Choc-fest, Adorable, Buttons, Delight, Sweet shop, Sugar 


Double dip, Tob-le-rone, Wonka, Milky, Way

Swatches

Ik merk wel dat de pigmentatie iets minder is dan het 'I heart chocolate' palette. Vooral de lichte kleuren zijn maar zwak gepigmenteerd. Dit is natuurlijk wel fijn als je voor een lichte look wil gaan en ik denk dat dit palette daar ook voor bedoeld is. Ik vind de kleuren zelf wel heel mooi en de oogschaduw werkt ook fijn om aan te brengen. 

Conclusie

Ik twijfel een beetje over dit palette. Ik vind het een mooi palette en ook de kleuren zijn mooi, maar de pigmentatie is niet fantastisch. Toch zitten er wel zwaardere kleuren in, dus ik denk dat je daar ook een prima look mee kan maken! 




2 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf het I heart Chocolate palette waar ik erg blij mee ben, was daarom ook benieuwd naar de "witte chocolade" variant. Ik vind de kleuren iets minder spannend, maar wel fijn basic inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga denk ik inderdaad het I heart Chocolate palette ook vaker gebruiken haha

      Verwijderen