maandag 4 januari 2016

I heart make-up 'I heart chocolate' oogschaduw palette review

Voor Sinterklaas kreeg ik van mijn vriend geweldige cadeautjes, waaronder drie 'chocolade' oogschaduwpaletten van I heart make-up. Ik was daar onwijs blij mee en heb ze al een aantal keer gebruikt voordat ik op het idee kwam om ze te reviewen voor mijn blog. Sorry dus dat de paletten er niet meer nieuw uit zien op de foto's. Ik ben er super enthousiast over en daarom wil ik graag mijn review met jullie delen! Later komen ook de reviews van de andere twee paletten online!





Mag ik allereerst even zeggen hoe tof ik deze verpakking vind?! Ik weet dat het een namaak is van het palette van too faced, maar toch vind ik het erg tof gedaan. Vooral het idee dat er vulling uitloopt is erg tof gemaakt! Aan de binnenkant zit een groot spiegeltje en dat is erg handig onderweg of als je ergens anders bent. Er zit ook een kwastje en een velletje met namen van de kleuren bij. Ik vind de kleuren ook al veelbelovend. Ik ben benieuwd naar de swatches!


Van rechts naar links: You need love, Piece me together, One more piece, Love torn, Stolen Chocolate


Van rechts naar links: Thank friday, More !, Pleasure girl, Meet chocolate, Unforgivable, Love divine 



Van rechts naar links: Smooth criminal, Chocolate love, You need more, What a way to go, Endorphins ready!

Voor een palette van deze prijscategorie vind ik het pigment en de kleuren erg goed! Hij pigmenteert heel mooi en je ziet ook goed verschil tussen verschillende kleuren. Ik heb maar een klein beetje nodig om een goede kleur te krijgen en daar ben ik erg blij mee. Als ik het niet wist, zou ik niet zeggen dat dit een palette is van rond de €10. Met de kleuren ben ik blij!


De look hierboven is van mijn Face of the day, maar ik heb hem gemaakt met dit palette. Ik vind dit tot nu toe ook de leukste look met dit palette. Ik heb hiervoor de kleuren 'Chocolate love', 'Smooth Criminal' en 'Endorphins Ready!' gebruikt.

De oogschaduw blijft goed zitten, maar als je geen hulpmiddeltjes gebruikt, merk ik wel dat hij wat vager wordt gedurende de dag. Ik gebruik daarom nu altijd een oogschaduwbasis en een beetje water en daarmee blijft het onwijs goed zitten! Ook een goede tip dus als je dit palette hebt!

Overall ben ik dus heel tevreden met dit palette, sterker nog, ik ben er heel blij mee! Ik vind dit een erg mooi palette om ook dagelijks te gebruiken en dat ga ik dus ook zeker doen! Echt een aanrader!

1 opmerking: