zaterdag 2 januari 2016

Face of the day: nieuwjaar 2016

In de maand december vind ik het altijd onwijs leuk om mezelf een beetje op te tutten. Ik vind dat het dan namelijk wel een beetje 'over the top' mag zijn. Nu was ik zo tevreden met mijn look voor nieuwjaarsdag, dat ik die graag met jullie wil delen. Hij is redelijk subtiel, maar toch ook weer erg feestelijk. Ik ben er erg trots op en in dit artikel ga ik dan ook laten zien hoe het eruit zag en wat voor producten ik heb gebruikt!


Ik heb op mijn gezicht alleen mijn wangen wat extra kleur en diepgang gegeven en verder vooral mijn ogen laten opvallen. Ik vind dat bij mezelf namelijk altijd het mooist. Ik hou van oogschaduw met glitters en die heb ik dan ook gebruikt. Op mijn lippen ben ik ook voor een rustige kleur gegaan, ook omdat ik vooral mijn ogen wilde laten opvallen.

Als basis heb ik een foundation gebruikt, Max factor face finity foundation. Ik heb geen concealer gebruikt, omdat ik vind dat mijn foundation al redelijk dekkend is. Daarna gebruikte ik de Essence compact powder om mijn gezicht af te poederen. 


Op mijn wangen gebruikte ik eerst een bronzer van Calvin Klein. Ik heb die wat dikker aangezet dan normaal, omdat het wel wat heftiger mag voor dit soort dagen. Ik heb een dikke lijn gezet onder mijn wang en die ben ik gaan vervagen. Daarna heb ik een blush gebruikt van Catrice, voor een mooie roze gloed. 

Op mijn ogen gebruikte ik het middelste (melk?) chocolate palette van I heart make-up. Ik gebruikte de kleur 'chocolate love' als basis, de kleur 'smooth criminal' in mijn crease. Als highlighter gebruikte ik 'Endorphins Ready'. Daarboven gebruikte ik een eyeliner van Essence en een mascara van Rimmel. Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik de wenkbrauwkit van Hema.

Als laatste gebruikte ik een vloeibare lipstick van New York Colour. Deze kleur vind ik zo mooi, omdat hij lekker subtiel is. 

Dit was mijn Face of the day, ik vind hem zelf erg leuk geworden en ik hoop dat jullie dat ook vinden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten