zaterdag 16 januari 2016

Blistex Medplus

Schrale of droge lippen, het is een probleem waar ik al jaren last van heb. Ik zit er ook continue aan te plukken, dus raar is het niet dat ze steeds kapot gaan, maar het is wel vervelend. Ik heb denk ik al zo'n 50 verschillende lippenbalsems in mijn bezit, maar ik heb er nog geen een gevonden die echt goed werkt. Totdat ik een paar weken terug bij Jumbo was. Ik ging namelijk even boodschappen doen voor een recept dat ik ging maken en liep toen stiekem even langs de 'douche'-afdeling (ik weet niet hoe dat heet, maar met al die doucheproducten en zo). Daar zag ik deze lippenbalsem liggen van Blistex en hij belooft dat het echt geschikt is voor kapotte of hele droge lippen, beter dan vaseline dus! Ik testte hem en in dit artikel review ik hem.

Ik heb wel vaker van dit soort beschrijvingen en 'beloftes' gelezen en omdat ik het bij de Jumbo kocht, verwachtte ik er maar niet al te veel van. Ik vond de verpakking ook onwijs lelijk. Ik vind dat rood helemaal niet bij dat blauw passen. Als ze alles gewoon wit hadden gelaten had het er beter uit gezien, ook al vind ik dat blauw in het algemeen gewoon niet mooi. Nou ja, bij dit soort producten gaat het eigenlijk ook niet echt om de verpakking, dus heel belangrijk is het niet. Maar ik vind wel dat hete even gezegd mag worden.

De werking van dit product is daarentegen veel interessanter. Je smeert het eigenlijk met je vinger op je lippen en je hoeft niet veel te gebruiken om het een beetje te dekken. Als je het even op hebt merk je al iets, de lippenbalsem brandt namelijk in je lippen. Je merkt echt dat er wat aan het gebeuren is en dat is in het begin een vervelend gevoel, maar het werkt wel en het maakt je lippen weer zacht. Best apart, maar het is wel effectief.


Nadat ik het product gebruikt heb, voelen mijn lippen dus beter en zijn de wondjes en droge plekjes eerder weg. Het nadeel ligt aan mezelf, want ik trek ze daarna gewoon weer open en dan zijn we weer terug bij af. Dat is natuurlijk mijn eigen stomme schuld en ligt niet aan de lippenbalsem. Ik vind het fijn dat de lippenbalsem erg snel intrekt. Het is niet zo dat je uren met kleverige lippen zit en dat is zeker een pluspunt! 

Ik ben onwijs tevreden over de Blistex Medplus. Hij werkt echt, je lippen worden er minder droog van en je wondjes worden verholpen. Het brandt wel een beetje in het begin, maar dat is het waard als het werkt. Het is dus een echte aanrader! Ik kocht Blistex Medplus bij Jumbo voor ongeveer drie euro. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten