zondag 16 augustus 2015

Snapshots van de afgelopen week

Een 'My Life in Pictures' krijg ik deze keer niet vol, omdat ik niet elke dag foto's gemaakt heb. Dat vind ik er niet leuk uitzien dus vandaar dat ik vandaag met jullie gewoon wat foto's deel die ik de afgelopen week gemaakt heb!

Zondag was de eerste dag na de vakantie en we gingen natuurlijk meteen onze huisdieren ophalen. Onze jongste hond zit al twee maanden hier omdat ze puppy's heeft gekregen, dus die was extra blij om weer mee naar huis te mogen!


Ook de kat werd opgehaald, maar die wilde niet mooi op de foto...


We aten zelfgemaakte frikandellenbroodjes (gewoon een frikandel in bladerdeeg met curry) en hier ziet er heel smerig uit maar het was echt onwijs lekker! 


'S avonds gingen we naar opa en oma en omdat oma loom stiekjes in huis had gingen we lekker loomen. Ik maakte deze vrolijke creaties! 


Dinsdag ging ik naar mijn vriend toe voor een paar dagen en zat ik dus lekker 3 uur in de trein (met de auto gaat een stuk sneller!). 


Lekker opmaken met de frontcam van mijn ipad omdat ik daar geen handige spiegel heb. 


Woensdag gingen we de hele middag spelletjes doen en vooral schaken hebben we lang volgehouden, bleek toch wel een leuke hobby te zijn! 


Vrijdag weer terug naar huis in de trein... 


Gelukkig had ik tikkels, zodat ik lekker kon snoepen :) 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten