woensdag 19 augustus 2015

Shoplog 18 augustus 2015

Oké, het is geen megagrote shoplog, want ik heb eigenlijk maar vier dingetjes gekocht, maar ik wilde het toch even met jullie delen. Ik wil echt weer een keer goed gaan shoppen, dus misschien komt er binnenkort een grote shoplog, maar voor nu kon ik maar een paar dingetjes vinden. Ik ben naar Eindhoven en hier gewoon in het dorp geweest en in dit artikel laat ik zien wat ik daar allemaal gekocht heb!




Allereerst kocht ik dit onwijs schattige jurkje bij C&A. Ik hou, zoals je wel weet als je mijn blog volgt, onwijs van bloemenprintjes en vooral deze vond ik erg leuk. Dit is echt zo'n jurkje wat je in de winter ook nog kan door dragen met een panty en een jasje of vestje erover. Ik vond het eigenlijk wel gek dat de jurkjes bij C&A niet in de sale waren (omdat het nu toch winter gaat worden), maar ik durfde niet te wachten tot wanneer dat wel ging gebeuren. Ik nam hem dus gelijk mee! 
Dit jurkje kostte €19,90 bij C&A. 



Vervolgens kocht ik bij The Sting een soort van jegging. Het is een broek van spijkerstof, maar hij heeft geen sluiting aan de bovenkant, alleen een elastiek. Normaal ben ik hier niet zo'n fan van, maar deze broek zat toch wel goed en omdat hij enorm in de sale was, besloot ik hem toch mee te nemen! Ik ben vooral fan van de kleur, ik wilde namelijk al een tijdje zo'n kleur. Ik vind dat je dit namelijk onwijs leuk kan combineren met een stoere top, maar ook wel met een leuk blouseje. Leuk dus! 
Deze broek kocht ik bij The Sting voor maar €5 (!) (de normale prijs weet ik niet).



Ik kocht ook nog een broek van Only, simpelweg omdat hij ook in de sale was. Ik heb eigenlijk nog wel een donkere spijkerbroek, maar die pijpen zijn net wat te kort (hoe is dat mogelijk met mijn. in verhouding, korte benen). Voor de winter vind ik het daarom fijn om weer een goede te hebben en toen ik deze tegenkwam in de opruiming nam ik hem meteen mee! Hij zit fijn, de kleur is mooi en het is een skinny broek, daar houd ik van!
Deze broek is van Only en kostte nu €12,50 (normaal €49,95).


Als laatste en ook meteen mijn favoriete aankoop, kocht ik een horloge. Ik wilde er al een tijdje een hebben en nadat ik de halve stad had afgezocht kwam ik deze tegen. Hij lijkt op de foto ietwat groot voor mijn pols, maar hij was precies goed. Ik heb hele dunne polsen en daarom waren de meeste een beetje te lomp, maar deze was juist precies groot genoeg. Ook de steentjes erin vind ik erg mooi (matcht ook met mijn andere sieraden) en hij zit fijn, niet te zwaar. Ik ben blij! 
Deze horloge is van Fossil en kostte €129,99. 

Zo, dat waren al mijn aankopen. Niet veel, zoals ik al zei, maar toch leuk om te delen. Ik ben vooral erg blij met mijn nieuwe horloge, maar dat was dan ook wel meteen de duurste aankoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten