donderdag 6 augustus 2015

Primark Lipcote

Aangezien ik de laatste tijd, zoals jullie vast gemerkt hebben, veel lipstick draag, leek het me wel handig om daar iets aan toe te voegen. De grootste struggle van lipstick is namelijk dat het er snel weer afgaat als je bijvoorbeeld iets drinkt of het vervaagt gewoon. Nu zag ik bij Primark deze lipcote liggen en ik was meteen nieuwsgierig. Deze zou je lipstick 'sealen' en hem een long-lasting effect geven. Ik was hier erg benieuwd naar en in dit artikel ga ik hem reviewen! 


Ik vind dat, voor een product van de Primark, deze lipcote er nog helemaal niet zo goedkoop of slecht uitziet. Het is een klein, goudkleurig flesje en het zit in een soort karton. Het ziet er natuurlijk niet luxe uit, maar voor de Primark vind ik het meevallen. Het is ook niet van het 'PS love' merk, waar veel make-up bij Primark van is. Het is ook fijn dat er een karton om heen zit, want zo weet je tenminste zeker dat het niet al gebruikt is voordat je het koopt. Ik vind de verpakking en het flesje er leuk uit zien!


Het is een dunne vloeistof die in het flesje zit en er zit ook een kwastje in. Het ziet er eigenlijk een beetje uit als top coat, wat je normaal voor je nagels gebruikt. Nu is het eigenlijk ook een soort van top coat, alleen dan voor je lippen. Met zo'n kwastje is het vrij simpel aanbrengen en dat heb ik dan ook gedaan. Ik schrok er eigenlijk meteen van, want het brand een beetje als je het aanbrengt. De eerste keer had ik wat wondjes op mijn lippen en dat deed best wel pijn in het begin. Dat is dus een klein minpuntje.


Het voelt vrij vloeibaar aan, maar gelukkig trekt het, en ook het branderige gevoel, snel in. Dan voelt het weer precies alsof je alleen lipstick op hebt. Dan zou het zijn effect moeten gaan hebben en zou je lipstick beter moeten blijven zitten. Ik heb het twee keer gebruikt en heb van die twee keer niks gedronken of gegeten, maar toch helpt het helemaal niet. Misschien ligt het aan mij of heb ik iets gedaan waardoor het niet werkt, maar ik heb niet het idee dat mijn lipstick hiermee langer blijft zitten.

Ik vind dit product dus eigenlijk alles behalve handig. Het brand op je lippen als je het op doet en het werkt vrijwel niet. Misschien dat anderen een andere ervaring hebben, maar voor mij is het echt een miskoop geweest!

Deze lipcote komt van Primark en kostte, volgens mij, €2,50.

2 opmerkingen:

  1. Het klonk zo veelbelovend, maar dat is het duidelijk niet! :-) Ik weet wel zeker dat ik deze niet ga aanschaffen! Bedankt dus voor je eerlijke review! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen