zaterdag 1 augustus 2015

NYC lipstick

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn zusje een lipstick, omdat zij ook weet dat ik van lipsticks houd. Het was er een van NYC en van dat merk heb ik eigenlijk nog geen enkele lipstick geprobeerd, ik wist er dus nog niks van. Ik vond de kleur er wel heel tof uitzien, roze, dus waarschijnlijk niet te opvallend, maar wel dat je ziet dat je lipstick draagt. Dit is dus mijn eerste lipstick van NYC en die ga ik in dit artikel voor jullie reviewen. 


De verpakking vind ik eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen. Het omhulsel van de lipstick ziet er redelijk goedkoop uit, helemaal niet mooi. Ik vind dit er eerder uitzien als een lipstick van de Action dan van NYC. Niet dat dat zo'n duur merk is, maar ik had het toch wel wat mooier verwacht. Gelukkig doet het uiterlijk weinig aan de lipstick, dus dat is een meevaller! De kleur is, zoals ik al zei, roze met een beetje een glans eroverheen. Hij heet '417 Flirty'. Ik ben benieuwd hoe de kleur uitvalt!


Onder heb ik een keer gestreken, boven twee keer. Je ziet dat hij niet meteen de eerste keer goed dekt, maar misschien is dat ook wel niet nodig. Een lipstick hoeft namelijk niet zo goed te dekken als een nagellak. De kleur is wel precies zoals ik hem had verwacht en ik vind het echt een onwijs leuke kleur! Ik hoop dat ie ook leuk op mijn lippen staat! 


Excuses voor de lelijke foto's, maar met mijn camera krijg ik mijn lippen er niet goed op. De kleur op mijn lippen vind ik daarentegen wel weer heel leuk! Het is inderdaad een roze kleur met een glans eroverheen en dat ziet er erg tof uit! Hij is net niet te heftig voor overdag, dus eigenlijk perfect voor als ik ergens naartoe ga. 

Ik ben dus tevreden met deze lipstick en ben blij dat ik hem cadeau heb gekregen! Ik weet, omdat het een cadeau was, niet hoe duur hij is, maar waarschijnlijk komt hij van de Kruidvat van het merk NYC!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten