zondag 23 augustus 2015

My life in pictures - week 34

Weer een week van weinig foto's, tenminste dat denk ik, maar ik heb toch wel het een en ander gedaan, dus dat vertel ik dan wel zonder foto's. Ik ben een paar keer wezen winkelen, ben lekker uit eten geweest en ik moest werken. Voor een vakantie best een drukke week dus!

Zondag

Zondag begon leuk toen mijn kat aan m'n arm ging hangen en ik daar een kras aan over hield. Het ziet er niet zo heftig uit, maar het deed pijn! Daarna begon het ook nog te jeuken, dus toen was het helemaal feest! (dat glimmende is trouwens vaseline haha!) 



Zondag was verjaardag-dag. We hadden twee verjaardagen en dat was allebei erg gezellig! Ik word alleen altijd zo duf en lui van verjaardagen. Ik weet niet waarom, maar ik word er altijd vet moe van haha! 


'S avonds ging ik nog even lekker kleuren in mijn kleurboek! Ik ben er echt helemaal verslaafd aan! 

Maandag


Maandag gingen we even naar de stad en daar keek ik naar horloges. Ik zag wel een paar mooie, maar besloot toch te wachten en het in mijn eigen dorp te kopen, dat is makkelijker als er iets kapot is of iets dergelijks. 


Ik vind het zo lief als mijn hond op de bank komt liggen en lekker tegen iemand aan kruipt, dat ziet er zo schattig uit! 


Ik ben de laatste tijd al zo vroeg zo moe, dat ik meestal al om 11 uur ga slapen. Dat is best raar, want normaal ga ik om deze tijd slapen als ik naar school moet en niet als ik vakantie heb. 

Dinsdag


Dinsdag begon lekker rustig met YouTube filmpjes kijken. Onder andere keek ik wat vlogs van Jill en wat filmpjes van Teske. Ik vind het altijd leuk om zo lekker wakker te worden! 


Daarna ging ik met mijn moeder naar het dorp en kocht ik eindelijk deze horloge! Dit had je natuurlijk ook al kunnen zien ik mijn shoplog. Ik ben er nog steeds onwijs blij mee! 


's Avonds aten we lekker ongezond, frietjes met een frikandel. Ik hou stiekem ook echt van ongezond eten, dus voor een keer aten we twee keer in de week frietjes. Het is ten slotte ook vakantie! 

Woensdag


Woensdag keek ik naar schoenen en ik vond deze twee echt onwijs leuk! Ik kan nog steeds niet kiezen, dus ik denk dat ik ze maar allebei bestel en dan beslis als ik ze thuis heb. Ik kan er namelijk nog altijd een terug sturen. 


's Avonds gingen we uit eten en daar heb ik eigenlijk geen foto van, behalve deze foto die mijn vader maakte. Volgens mij was dit iets met risotto. Ik had als voorgerecht salade met kip, als hoofdgerecht spaghetti bolognese en als desert  twee bolletjes sorbetijs met fruit in 7up. Dat laatste klinkt heel raar maar het was onwijs lekker! 

Donderdag


Donderdag maakte ik eindelijk deze kleurplaat af. Ik ben er echt wel een paar dagen mee bezig geweest. Er gaat stiekem toch best veel tijd in zo'n kleurboek zitten!


Ook werkte ik vooruit voor een aantal artikelen. Ik merk namelijk dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb en soms gewoon geen artikel heb voor de volgende dag. Daarom probeer ik op momenten van meer tijd vooruit te werken, zodat ik niet elke dag hoef te schrijven! 

Vrijdag


Vrijdag maakte ik alleen deze foto, omdat ik het zo raar vind dat de fles niet leger wordt hahaha. 

Zaterdag 


Wederom maar één foto, omdat ik de hele dag werk. 's Avonds ontspande ik me door weer lekker te kleuren :)

Hoe was jouw week? 

1 opmerking: