zaterdag 22 augustus 2015

Mijn favoriete sieraden

Vroeger droeg ik vrijwel nooit sieraden. Ik had nooit zin om het om te doen en vergat het ook de halve tijd. Dat was totdat ik van mijn vriend een heel leuk kettinkje kreeg. Ik nam toen meteen het besluit dat ik het dagelijks ging dragen en dat heb ik ook gedaan. Bij dat kettinkje kwamen steeds meer sieraden dat ik er nu toch wel een paar draag. Ik vind dit zo leuk, dat ik er gewoon een artikel over wil schrijven. Dus vandaag ga ik met jullie mijn favoriete sieraden van het moment delen!



Ketting
Het begon natuurlijk met mijn ketting en dat was een cadeautje van mijn vriend. Het is eigenlijk een heel subtiel kettinkje met een steentje van zirkonia kristal als hangertje eraan. Ik vind dit zo onwijs mooi! Hij past overal bij en ik heb hem ook altijd om. Ik vind mijn ketting echt een van de mooiste sieraden die ik heb!
Deze ketting komt van Lucardi (klik hier) en is nu in de aanbieding voor €35,99.



Ringen 
Na mijn ketting kwam daar een ring bij die ik ook van mijn vriend kreeg. Dit was ook een ring met een zirkonia kristal en die vind ik erg mooi, omdat het een beetje 'schittert' als er licht op schijnt. Nu vond ik een ring aan een hand een beetje saai, dus vond ik nog een andere ring die ik al een tijd heb liggen. Dat is ook een ring met een steentje, maar volgens mij is dat gewoon glas. Ik zie namelijk wel duidelijk het verschil tussen de twee ringen.
De eerste ring komt van Lucardi (klik hier) en is nu in de aanbieding voor €9,99.
De tweede ring komt van V&D en kostte toen €25, ik weet niet of deze nog te koop is.


deze kreeg ik niet scherp met de camera, dus moest ik met mijn mobiel doen oeps. 

Oorbellen
Mijn oorbellen heb ik ook al een tijdje in de la liggen en ik weet eerlijk gezegd ook niet meer waar ze vandaan komen. Ze zijn ook vrij simpel, dus je kunt ze vrijwel overal krijgen. Het zijn simpele zilveren steentjes, maar ik vind deze erg mooi passen bij mijn ketting en twee ringen. Ik vind het toch het mooist als mijn sieraden een beetje op elkaar lijken en door de steentjes doen ze dat ook! Deze oorbellen zijn trouwens, in tegenstelling tot de andere sieraden, niet van echt zilver.


Horloge
Deze heb ik nog maar net, zoals je ook in mijn shoplog kan zien, maar het is toch wel een van mijn favorieten. Het is namelijk een horloge. Hij is zilver en heeft ook steentjes om de wijzerplaat heen en behalve de twaalf heeft elk cijfer twee steentjes. Dit matcht ook weer met mijn andere sieraden en daar ben ik dus erg blij mee! Ook ben ik blij dat deze mij past, omdat ik onwijs dunne polsen heb.
Deze horloge is van Fossil (klik hier) en kostte €129,99.

Wat zijn jouw favoriete sieraden? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten