maandag 17 augustus 2015

Mijn favoriete make-up producten

Op het moment gebruik ik toch wel redelijk wat make-up. Ik probeer regelmatig af te wisselen met verschillende producten, maar ik merk dat ik toch eigenlijk het liefst steeds dezelfde producten gebruik voor mijn dagelijkse make-up. Vandaag ga ik jullie dus laten zien welke producten ik elke dag gebruik en welke dus ook mijn favorieten zijn!



Allereerst gebruik ik deze foundation van Catrice. Ik gebruik deze nu ongeveer een jaar en ik vind hem nog steeds top! Ik heb niet het idee dat je hiermee mijn foundation goed ziet zitten en hij dekt ook nog eens goed! Het is de Catrice All Matt plus shine control make-up foundation.



De concealer die ik gebruik is ook van Catrice (Sorry voor de verschillende foto's, maar ik moet even oude gebruiken omdat mijn camera het niet doet). Het is de Catrice velvet finish concealer en hij dekt prima! Vooral de applicator vind ik erg fijn en ik doe er al onwijs lang mee, dus hij gaat ook lang mee!



Ik droeg eerst nooit bronzer, maar toen ik deze kocht ben ik dat wel gaan doen, het is er een van Calvin Klein. Ik vind dat ik daarmee toch iets minder bleek ben. Deze bronzer, die ik bij de Big Bazar kocht, is zo onwijs fijn! Hij werkt makkelijk, hij heeft genoeg pigment en hij past bij mijn huidskleur!



Bij die bronzer draag ik altijd deze blush van Catrice, de Defining blush. Ik vind de kleur heel mooi, hij is niet te fel en niet te rustig, en er zit een beetje glans in. Omdat ik vrijwel nooit highlighter draag, is die glans dus juist erg mooi! Hij blijft ook goed zitten.


Als eyeliner gebruik ik tegenwoordig een eyeliner pen van Essence, de Essence superfine eyeliner pen. Ik gebruikte eerst altijd de liquid eyeliner van Essence, maar ik merk dat je met zo'n eyeliner pen toch net wat preciezer kunt zijn, dus dat is mijn nieuwe favoriet! 


Deze mascara draag ik ook dagelijks en ik vind hem erg fijn. Het is de Essence lash princess mascara. Hij klontert niet, hij brengt makkelijk aan en ik krijg er geen spinnenpoten van. Dat vind ik het belangrijkste aan een mascara en daarom is dit mijn favoriet! 

Wat is jouw favoriete make-up? 

1 opmerking: