maandag 10 augustus 2015

Garnier Micellair Reinigingswater

Ik gebruik normaal altijd oogmake-up remover pads van de Hema om mijn make-up te verwijderen. Dit is, zoals het woord al zegt, eigenlijk alleen voor je ogen en omdat ik er ook traanogen van krijg niet echt ideaal. Nu waren deze op en moest ik dus een nieuwe make-up remover hebben. Ik had alleen geen idee welke, dus besloot ik op internet te zoeken naar een goede. Daar kwam het reinigingswater van Garnier uit. Ik besloot naar de winkel te gaan en deze, voor gevoelige huid omdat ik nogal wat plekjes heb, te kopen. In dit artikel lees je wat ik hiervan vind! 


Allereerst vind ik de verpakking er leuk uitzien. Vooral het roze vind ik erg leuk, al was de variant voor gevoelige en gemengde huid wel groen. Het heeft in ieder geval een frisse uitstraling. Ik vind het er ook wel grappig uit zien. Het lijkt namelijk ook net water, het is heel dun, maar als je het schudt komt er wel een laagje schuim op te staan, het is dus wel duidelijk dat er iets inzit. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het allemaal is, maar de ingrediënten die erin zitten zijn:

Aqua/water, hexylene glycol, glycerin, disodium cocoamphodiacetate, disodium edta, poloxamer 184, polyamonipropyl briguanide.

Op de achterkant staat dat dit product geschikt is als je een product zoekt dat efficiënt, snel en gemakkelijk te gebruiken is en dat de huid reinigt en make-up verwijderd in alle zachtheid. Ook staat er dat je het gebruikt door het aan te brengen op je gezicht met een wattenschijfje, zonder hard te wrijven of af te spoelen.


Ik las dat sommige mensen er maar een of twee druppels van nodig hebben, maar ik heb toch wel iets meer nodig. Het klopt wel dat je maar een klein beetje nodig hebt, wil je make-up van je gezicht af krijgen. Het hecht snel aan het watje, waardoor je het er gemakkelijk afkrijgt. Alleen mascara duurt bij mij wat langer, maar dat is misschien ook wel het moeilijkst eraf te krijgen. Het werkt dus inderdaad snel, makkelijk en efficiënt, alleen bij je ogen wordt het wat lastiger.

Het product belooft ook dat het je huid verzacht en dat is inderdaad wel waar. Je voelt dat er een soort laagje op je huid wordt gevormd wat heel zacht en glad aanvoelt. Pluspunt voor een droge huid dus!

Ik ben erg tevreden over deze make-up remover. Hij werkt makkelijk, behalve bij mascara wordt het iets lastiger (maar absolúút niet slecht) en haalt je make-up er snel af! Ik kan het je dus zeker aanraden!

Ik kocht deze Garnier Micellair Reinigingswater bij Kruidvat voor €6,50 (hij is natuurlijk ook te koop bij andere drogisten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten