zaterdag 18 juli 2015

Essence XXXL longlastig lipgloss

In de opruiming bij de Kruidvat (die bakken met afgeprijsde make-up) vond ik een donkerroze lipgloss die ik wel erg mooi vond. Hij was nu maar €1 dus ik besloot hem mee te nemen. Normaal kies ik namelijk nooit zulke kleuren, omdat ik bang ben dat ik het nooit draag. In dit artikel ga ik deze lipgloss reviewen!

Het is dus een donkerroze kleur en hij is mat. Eigenlijk is het dus meer een soort vloeibare lipstick dan een lipgloss. Je brengt het aan met een lipgloss kwastje en dat is wel erg handig, omdat het met zo'n sponsje erg makkelijk aan te brengen is, 


Deze en de volgende foto heb ik met mijn telefoon gemaakt, omdat mijn camera ze niet scherp wilde maken

De kleur is eigenlijk precies zoals hij eruit ziet en hij 'smeert' ook erg fijn. Ik hoef niet veel te smeren en heb meteen veel pigment, pluspunt! Het heeft inderdaad meer weg van een vloeibare lipstick, omdat het een vrij dikke substantie is. 


Op mijn lippen vind ik de kleur ook erg mooi, ik vind dit echt zo'n kleur om te dragen als ik een feestje of een verjaardag of iets dergelijks heb. Hij zit ook fijn, net als een vloeibare lipstick. Ik ben blij! 

Ik ben dus heel tevreden over deze lipgloss van Essence. De kleur is mooi, de pigmentatie is goed en hij staat goed bij me, vind ik dan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten