dinsdag 3 maart 2015

Wishlist Spring 2015

Ik kwam hierbij toen ik op school even op de site van de H&M aan het snuffelen was. Ik vind namelijk dat ik voor de lente (en stiekem ook de zomer) wel weer wat nieuwe kledingstukken aan mag schaffen. Ik heb al een paar dingen die ik heel graag wil en deze wil ik in dit artikel graag met jullie delen.



Het is niet écht lente/zomer, maar ik wil heel graag nog een roze vest. Ik vind vooral lichtroze een mooie kleur en eigenlijk is het vest op de foto hierboven echt perfect. Ik weet wel niet of het me echt mooi zal staan, aangezien oversized niet altijd leuk is bij mij, maar ik wil het toch een keer gaan aanpassen! 
Dit vest kost €39,95 en is te koop bij The Sting. 


Een ander item op mijn wishlist is een skater skirt. Ik heb er al eentje in het zwart, maar ik wil er ook graag een met een print. Deze is daarvan een perfect voorbeeld. Ik vind hem erg mooi, ook omdat hij zwart met wit is, dat valt goed te combineren. 
Deze rok is van Coolcat en is bij Wehkamp.nl te koop voor €14,95. 


Ik vind deze kleur met dit blouseje echt prachtig. Hoewel ik niet weet of de kleur me staat (ik ben redelijk bleek), zou ik dit zeker kopen! Lekker rustig, maar toch ook weer vrolijk voor in de lente. 
Deze blouse is te koop bij H&M en kost €12,99. 


Een paar schoenen mag natuurlijk niet ontbreken en hoewel ik ze waarschijnlijk niet ga kopen, vind ik deze ontzettend tof. Ik hou van bloemenprintjes en op deze schoenen vind ik het er ook nog eens heel stoer uit zien. Dit is ook niet zo moeilijk te combineren. 
Deze schoenen zijn van Vans en te koop bij Zalando.nl voor €55,96 (normaal €69,96). 


Dit vind ik nu echt een leuk, zomers shirtje. Ik weet niet of ik helemaal blij ben met het model, maar ik vind de kleur echt geweldig. Ik hou er niet van om in de zomer alleen maar zwart te dragen en dit soort kleurtjes passen dan ook perfect bij dit seizoen! 
Deze top is van Anna Field en is te koop bij Zalando voor €24,95.

Zo, dit waren een aantal items die ik graag komende lente en zomer in mijn garderobe zou hebben. Ik ben niet op alles even  dol (als in: ik ga het kopen), maar ik denk dat dit ook wel goed mijn stijl omschrijft! 

Wat is jouw wishlist voor komende seizoenen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten