zaterdag 7 maart 2015

Review: Calvin Klein Bronzing Powder (budgetproof!)

Iets wat al een lange tijd op mijn make-up wishlist staat is een bronzer. Ik weet niet óf het me staat en of ik het überhaupt wel ga gebruiken, maar ik wilde het toch graag een keer proberen. Nu zijn bronzers vaak redelijk prijzig, tenzij je natuurlijk een merk als Essence kiest. Ik zag toevallig bij de Big Bazar een bronzer van Calvin Klein liggen en ik wilde hem erg graag proberen. Hij kostte nu maar €3 en voor een merk als Calvin Klein is dat toch écht geen geld.

In dit artikel ga ik een review schrijven van deze bronzer. Ik ben benieuwd!



Ik vind de verpakking van dit product oké. Het ziet er goed uit en je ziet de kleur ook al meteen zitten. Wel vind ik het vrij simpel, het is een vrij neutrale verpakking en er is niks 'aparts' aan. Ik vind hem er gewon tof uit zien.


De kleur van de bronzer ziet er goed uit. Je kunt vaak kiezen of je een 'shimmering' bronzer wilt of een gewone matte, maar ik denk toch dat ik een matte mooier vind. Ik houd eerlijk gezegd niet zo van een glimmend of glitterend gezicht, dus daarom heeft deze bronzer al een pluspunt. Ik denk wel dat de kleur misschien een tikkeltje te donker is voor mijn gezicht, omdat ik een vrij lichte huid heb. Dit was de lichtste kleur die ze hadden dus ik hoop dat hij goed is!


De pigmentatie van deze bronzer is perfect. Je hoeft maar een klein beetje op je vinger of kwast te doen en hij geeft meteen al veel kleur af. Ik heb hier onder de kleur als ik hem er gewoon op veeg, en boven heb ik hem een beetje vervaagd. Ik vind dat het er bij allebei erg goed uitziet en ik ben dus erg tevreden over de pigmentatie!


Mijn gezicht zonder bronzer 


Met bronzer (zonder andere make-up) 

De kleur op mijn gezicht ziet er ook goed uit. Hij was, zoals ik wel verwacht had, wel een beetje te donker, maar als ik hem goed vervaag valt dat wel mee. Ik vind het er goed uitzien en denk dus ook dat ik dit vaker ga dragen!

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over deze bronzer. De pigmentatie is goed en ik vind hem ook goed staan op mijn gezicht en ik denk dat ik hem zeker vaker ga gebruiken! Deze bronzer kocht ik bij de Big Bazar voor €3 (normaal €4).

Welke bronzer gebruik jij meestal? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten