zondag 1 februari 2015

Rimmel London Eye Twist

Deze vond ik, verassend, ook weer tussen mijn make-up collectie. Ik weet niet of hij nog te koop is, maar ik wilde hem zo graag een keer reviewen. Het is namelijk toch een best bijzonder product. Deze 'Eye Twist' is namelijk een soort oogschaduw en oogpotlood in een, waardoor de kleuren ook mooi op elkaar afgestemd zijn. Ik was hier erg benieuwd naar en daarom ga ik deze vandaag reviewen!

Allereerst vind ik dit product er al veelbelovend uitzien. Zonder dat je precies weet wat het is, kun je al raden waar het ongeveer voor dient. Althans, zo was het bij mij. Het linkse 'potlood' is voor op je gehele ooglid en het rechtse dient als een soort eyeliner. De kleuren vind ik er ook veelbelovend uit zien, omdat ze vrijwel overal bij passen. 


Ja, ik had het koud --> kippenvel

Ik vind de pigmentatie van de eye twist goed. De 'oogschaduw' is wat lichter, grover en er zit wat meer shimmer in en het oogpotlood is wat harder en wat donkerder. Ik ben erg benieuwd naar wat voor effect het gaat geven op mijn ogen! 




Even geen mascara, zodat het goed duidelijk is. 

Ik vind dit een 'meh'. Ik vind de kleur mooi en ik vind het ook mooi overlopen van licht naar donker (van de 'oogschaduw' naar het oogpotlood), maar ik vind het niet helemaal mooi hoe het zit. Je ziet op mijn oog ook dat het een beetje raar zit, ik kreeg namelijk niet mijn gehele ooglid ingekleurd. Ik denk dat dat ook door het soort van potlood komt en dat is wat stroever dan een losse oogschaduw.

Ik ben redelijk tevreden met dit product. Ik vind het jammer dat het zo lastig aan te brengen is, maar ik denk dat ik daar gewoon nog even mee moet oefenen. Ik vind het effect en de kleur wel heel gaaf, dus ik hoop dat het me lukt om het nog wat mooier te krijgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten