zaterdag 7 februari 2015

My life in pictures - Week 6

Het is al een tijdje terug, maar toen was er wekelijks een photodiary te vinden op mijn blog. Ik ben dat eigenlijk een tijdje vergeten, maar ik vond het toch altijd wel erg leuk om te schrijven. Vandaar dat ik er vanaf nu opnieuw mee ga beginnen. Ik heb nu dus een nieuwe telefoon en daarmee kan ik, vind ik, mooiere en betere foto's maken. Ik hoop dus dat er vanaf nu weer wekelijks een 'My life in pictures' op mijn blog verschijnt, omdat ik die titel leuker vind dan 'Photodiary'. Deze week had ik vrij, dus ik heb ook veel luie dagen gehad, maar ik heb ook verschillende leuke dingen gedaan en die vind je terug in dit artikel! 

Zaterdag



Zaterdagochtend begon met een bezoekje aan opa. We gaan hier eigenlijk elke zaterdagochtend heen, maar ik ga niet altijd mee. Wel vind ik het altijd leuk dat als ik meega, opa precies weet dat ik het liefst thee met één suikerklontje drink (ook al wil ik eigenlijk geen suiker meer drinken, maar het is zo goed bedoeld).


Die middag heb ik mijn zusje geholpen met cupcakes bakken. We maakten frambozencakejes, en hierbij doe je dus eigenlijk gewoon frambozen door het beslag. Het was ontzettend lekker en zoet, veel lekkerder dan gewone cakejes, vind ik, hier hoefde je eigenlijk niet eens een topping op te doen.


Die avond at ik lekker (en ongezond) frietjes met een frikadel speciaal. Zaterdag is eigenlijk altijd friet-dag bij ons thuis, dus dat vind ik ontzettend lekker! 

Zondag


Zondag was een luie zondag. Ik heb eigenijk het grootste gedeelte van de dag besteed aan series kijken. Hier keek ik samen met mijn zusje Once Upon A Time (op het plaatje Peter Pan woew), omdat ik haar ook verslaafd heb gemaakt.


Daarna keek ik zelf nog een paar afleveringen van Gossip Girl...


En 's avonds lekker op de bank Moordvrouw en Divorce kijken met een ijsje. 

Maandag


Maandag begon ik de ochtend met een lekker ontbijt. Mama had weer een keer cornflakes meegenomen en dat vind ik altijd ontzettend lekker als ontbijt. Het drinken was ace-drink, dus iets met sinaasappelsap en wortelsap, erg lekker! 


De rest van de dag heb ik eigenlijk vooral doorgebracht met poetsen. Ik hielp mijn moeder door te woonkamer te poetsen en ik heb mijn eigen kamer gepoetst. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg om te doen, ik poets liever dan dat ik bijvoorbeeld ga stofzuigen of strijken. 

Dinsdag


Dinsdagochtend werd ik wakker gemaakt, doordat mijn kat bij me op bed kwam liggen. Mijn moeder had de deur opengezet en nog geen minuut later lag er een kat tegen me aan, die even lekker kwam knuffelen. 


Ik had maandag mijn rijbewijs in ontvangst genomen (vorige week maandag was ik geslaagd, yes!) en dus ging ik dinsdagavond even een stukje rijden met papa. Toen ik terugkwam zag ik dit gave beeld van de maan met wat wolken ervoor. Jammer dat ik het er niet scherp op kreeg, want het zag er heel tof uit! 

Woensdag


Woensdag was ook weer een luie dag en hier zat ik lekker te ontbijten terwijl mijn kat bij me aan tafel kwam zitten. Ik vind het altijd zo grappig als hij er zo zit, het lijkt net alsof hij ook 'aan tafel zit'. 


's avonds was ik alleen thuis en kwam mijn hondje gezellig bij me op schoot liggen op de bank. Dit doet ze niet zo vaak dus ik vind het altijd heel schattig als ze bij me komt liggen, hier ligt ze bijvoorbeeld ook zo grappig met haar poten omhoog. 

Donderdag


Donderdag heb ik maar één foto gemaakt, omdat ik dan stage loop op een kinderopvang. Wel heb ik een foto van de knutselopdracht die ik met de kindjes heb gemaakt. Ik liet ze zelf het gezichtje van de clown plakken en de hoed versieren met confetti (voor carnaval). Ik vind het zo grappig dat sommige kindjes het gezicht helemaal scheef plakken of bijvoorbeeld op de hoed in plaats van op het gezicht. 

Vrijdag


Vrijdag had ik een afspraak bij de kapper. Ik wilde eens wat anders  met mijn haren, omdat ze normaal heel dof blond zijn, dus liet ik er highlights inzetten. Ik vond het er erg charmant uitzien met het aluminiumfolie in mijn haar! 


Die avond gingen we gezellig met het gezin uit eten. Ik baal dat ik geen foto's heb gemaakt van het eten, maar dat ben ik door de gezelligheid (en mijn stress, omdat ik in een restaurant snel paniekaanvallen krijg) helemaal vergeten.


Hier nog even het eindresultaat van mijn haar. Ik dacht altijd dat highlights echt streepjes in je haar waren, maar het ziet er juist heel natuurlijk uit en mijn haar wordt er zelfs een beetje blonder van. Ik ben blij! Ik zie trouwens ook dat mijn jasje heel raar zit, waardoor het lijkt alsof ik een hele brede rug heb haha! 

Komende week ga ik weer naar school, dus ik hoop dat ik dan ook weer zoveel foto's heb om aan jullie te laten zien. Ik denk wel dat de My life in pictures dan op vrijdag, of na het weekend komt, omdat mijn vriend komt logeren en ik vind het niet leuk om dan met mijn blog bezig te zijn. Fijn weekend! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

1 opmerking: