zaterdag 17 januari 2015

Review: Bruno Banani Dangerous Woman parfum

Ik heb altijd al een liefde voor lekkere parfums gehad. Ik hou ook vooral van lekkere zoete geuren. Afgelopen Sinterklaas mocht ik een parfum zelf uitkiezen en ik ben toen gegaan voor de Bruno Banani Dangerous Woman parfum. Ik had hem even getest in de winkel en ik was er helemaal dol op. Nu heb ik hem al een aantal weken in mijn bezit en ga ik hem in dit artikel voor jullie reviewen! 



Allereerst vind ik de verpakking van Bruno Banani altijd heel kenmerkend. Het flesje dat als het ware scheef staat, vind ik altijd een erg grappig effect hebben. Daarnaast vind ik ook het zwart-zilver-roze kleureffect van het flesje zelf erg leuk, dat maakt het ook erg vrouwelijk!

Dan de geur. Het is een vrij zoete geur. Ik zag op internet dat er ook veel kokos in verwerkt zit, maar dat ruik ik persoonlijk vrijwel niet. De fruit-achtige geur ruik ik wel erg goed en dat vind ik vooral erg lekker!

De kwaliteit vind ik ook erg goed. Ik spuit meestal 's morgens parfum op mijn polsen, in mijn hals en nog wat op mijn kleren en in mijn haar. Dan blijft de geur sowieso al goed hangen en ik kan ook vertellen dat aan het einde van de dag nog steeds goed ruikt! Ik heb het zelf soms dat ik de geur nog op mijn polsen ruik als ik gedoucht heb, maar dat kan ook komen omdat ik gewend ben geraakt aan de geur haha!

Over het algemeen ben ik dus heel tevreden over dit parfum. Voor dit flesje van 20 ml betaal je €16,49 en dat vind ik het geld zeker waard!

Wat is jouw favoriete parfum?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten