zaterdag 31 januari 2015

Oogschaduwlook sleek

Ja, weer een oogschaduwlook van Sleek. Ik had deze al klaar staan en omdat dit een look is die ik veel draag, vond ik dat hij op mijn blog moest. Ik ben de laatste tijd steeds meer aan het experimenteren met oogschaduw en daarom dat ik steeds meer leuke looks ontdek. Vandaag ga ik dus een look met het Sleek palette 'Au Natural' maken. Ikzelf vind het een look die op zich vrij goed kan voor overdag, maar eigenlijk nog leuker is voor een feestje of iets dergelijks. Ik ga proberen zo goed mogelijk uit te leggen hoe ik het gedaan heb!

Voor deze look heb ik de kleuren 'Nougat' (linksboven), 'Taupe' (rechtsboven), 'Mineral Earth' (onder in het midden) en 'Conker' (linksonder) gebruikt. Dit zijn de enige kleuren waar een shimmer in zit in het palette, en daar houd ik wel van. 



En dit is de look die ik uiteindelijk gemaakt heb. Ik gebruikte de Taupe kleur in over mijn gehele ooglid, de Nougat gebruikte ik op mijn wenkbrauwbot en in mijn ooghoek, de Mineral Earth gebruikte ik in mijn crease en als laatste 'Conker' nog in het uiterste puntje van mijn crease, om het net wat meer kleur te geven.

Ik vind deze look heel tof gelukt en ik ga deze zeker vaker dragen. Ik hoop ook dat ik het een beetje duidelijk uit heb kunnen leggen, want dat gaat een beetje moeilijk via een artikel haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten