zaterdag 13 december 2014

The Christmas Tag

Het spijt me heel erg dat ik vandaag weer een tag ga doen, maar aangezien ik al drie dagen ziek op de bank lig, ben ik niet echt in staat om een ander creatief artikel te schrijven. Ik heb gekozen om de Christmas tag te gaan doen, omdat kerst er nu toch bijna aan zit te komen. Ik heb afgelopen woensdag hier thuis de kerstboom opgezet, iets wat ik elk jaar doe, en sindsdien ben ik al helemaal in de kerststemming. Ik typ dit dan ook in mijn kerstachtige pyjama en dat maakt het plaatje natuurlijk wel helemaal compleet.

Ik heb deze tag een paar keer voorbij zien komen, maar uiteindelijk heb ik hem na wat zoeken overgenomen van Louise.




Wat is je favoriete kerstliedje?
Volgens mij ging mijn vorige artikel hier zelfs over, maar ik heb eigenlijk verschillende favoriete kerstliedjes. Maar ik denk dat een paar van mijn favorieten toch zijn The most wonderful time of the year, Last Christmas en do they know it's christmas.

Wat is je favoriete kerstfilm?
Home Alone 1 en 2. Dat zijn echt de twee films die ik altijd kijk rond kerst, omdat ze me echt zo'n kerstgevoel geven. Ik denk ook dat iedereen deze films wel kent en zo niet, dan zijn het echt aanraders voor de feestdagen!

Wat staat er bovenaan jouw kerstverlanglijstje?
Hier thuis vieren we geen kerst met cadeautjes, maar als ik dan toch iets zou moeten kiezen, dan is het een nieuwe telefoon. De telefoon die ik nu heb is langzamerhand wel aan vervanging toe en ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een nieuwe.

Wat is je favoriete make-up look bij de kerst?
Een shimmer oogschaduw en rode lippenstift, dat vind ik echt geweldig bij kerst. Verder verander ik denk ik niet zoveel aan mijn make-up look. Ik draag namelijk standaard al foundation, concealer, poeder, wenkbrauwpoeder, blush, eyeliner en mascara.

Wat draag je het liefst tijdens de kerst?
Een jurkje of mijn glittertrui. Ik heb een paar jaar geleden een trui gekocht bij de H&M met een hoop glitters erop en eigenlijk vind ik hem te heftig om op normale dagen te dragen. Met kerst is die trui juist superleuk, dus die kan ik dan zeker dragen!


Speel je liever buiten in de sneeuw of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?
Ik denk het laatste. Ik vind het wel leuk om een keer met sneeuw te spelen en ik vind sneeuw ook echt prachtig, maar ik ken mezelf zo goed dat ik toch liever lekker warm binnen zit.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Gezellig samen eten en kletsen met familie en mooie kerstversieringen. Ik hoop ook dat mijn vriend er dit jaar ook bij kan zijn, dan is het plaatje helemaal compleet.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Misschien dat ik gewoon met familie bij elkaar ga zitten en wat eten, maar misschien ga ik ook wel naar mijn vriend en zijn familie toe, daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Een neppe. Onze kerstboom is vrij groot en ik vind hem eigenlijk ook veel mooier dan een echte.

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Wij hebben twee kerstbomen staan, in de woonkamer en in de 'bijkamer'. In de grote boom in de woonkamer zitten vooral zilveren en witte ballen en in die in de bijkamer zitten allemaal gekleurde cupcakes en gekleurde hartjes.


Wat is je favoriete kerstsnack? 
Warme chocolademelk? Ik weet niet echt een specifieke kerstsnack die ik lekker vind, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor chocolade kerstkransjes.

Dit was de Christmas tag alweer. Hij was niet zo lang als ik verwacht had, maar toch erg leuk om in te vullen. Neem hem gerust over, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

1 opmerking: