maandag 8 december 2014

Sinterklaascadeautjes

5 december is al een paar dagen voorbij, maar toch wil ik graag nog even met jullie delen wat ik allemaal heb gekregen. Ik vind dat ik echt verwend ben deze Sinterklaas en daar ben ik dan ook heel dankbaar voor. Mijn moeder heeft (bijna) alle cadeaus zelf uitgekozen en ik vind dat het haar heel goed gelukt is, er is eigenlijk niks waar ik niet blij mee ben. Dit artikel is dus eigenlijk een soort shoplog, maar dan in plaats van zelf gekochte dingen Sinterklaas cadeautjes!


Nou, allereerst heb ik bovenstaand armbandje gekregen en dat is eigenlijk meteen waar ik het meest blij mee ben. Er zitten pas twee bedeltjes (heet dat zo?) aan, maar ik vind hem nu al prachtig. Er komen er nog wel meer aan, maar die ga ik gewoon zelf betalen.


Het volgende wat ik heb gekregen is een scrub-handschoen. Ik moest eerlijk gezegd een beetje lachen toen ik dit uitpakte, omdat ik dacht dat het een grapje was, ik had echt niet door wat het was. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit werkt, want het lijkt me wel superhandig! 


Ook kreeg ik een fles douchegel van Dove in de geur komkommer en groene thee. Heel toevallig, want van deze geur heb ik ook de deodorant en dat wist mijn moeder niet. Ik hou ook van de geur van komkommer dus ik ben er blij mee! 


Dan nog een paar verzorgingsproducten, die ik eigenlijk elk jaar krijg. 25 reinigingsdoekjes, 100 oog make-up remover pads en een dag crème. Mijn moeder wist niet dat ik traanogen krijg van de oog pads, maar ik denk dat ik ze toch maar gewoon ga  gebruiken. Dit is trouwens allemaal gewoon heel handig om te hebben. 


Ik kreeg ook een trui en deze heb ik eigenlijk zelf uitgezocht. Ik wilde hem eerst zelf kopen, maar toen kwam mijn moeder met voorstel om hem voor Sinterklaas te bewaren. Ik had hem vandaag meteen aan en dat laat maar weer zien hoe blij ik er mee ben! Deze trui komt trouwens van de Sting, mocht je het je afvragen.


Hier ging het even mis met foto's maken, maar ik heb ook twee ondergoed hempjes gekregen. Die ik had waren helemaal versleten, de zwarte dan, en daarom vond mijn moeder twee nieuwe niet overbodig, heel handig weer dus! 


Deze vind ik ook zo leuk, nieuwe sloffen! Ik heb heel snel koude voeten en omdat mijn oude sloffen zo goed als versleten zijn, heb ik deze gekregen. Ik vind het printje ontzettend leuk en hier ben ik dus wederom heel blij mee! 


Ik ben zo blij dat ik dit jaar eindelijk weer eens iets kreeg om te doen. Ik kreeg namelijk twee haak-setjes, waar je dus vormen mee kunt haken. Ik vond dit er altijd al heel erg leuk uit zien en ik ben dus heel blij dat ik dit gekregen heb, ik ben het hele weekend al aan het haken (ik moet het nog een beetje leren hihi!). 


Iets wat ik elk jaar krijg, maar wat ik dit jaar zelf heb uitgezocht: parfum. Ik heb eigenlijk te veel parfum, maar ik vind het toch altijd wel leuk om dit te krijgen. Deze geur heb ik trouwens zelf uitgezocht, omdat hij zo lekker zoet is! 


En als laatste nog een setje pennen. Deze had ik wel nodig, want ik schrijf soms zelfs met markeerstiften, dus dit komt zeker van pas! 

Wat heb jij gekregen van Sinterklaas? 

1 opmerking: