maandag 22 december 2014

Shoplog

Ik heb de laatste tijd weer een aantal nieuwe items gekocht en aangezien ik het leuk vind om een shoplog te maken, gaat dit artikel daarover. Ik ben een paar weken geleden naar een winkeltje hier in het dorp geweest, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Verder ben ik in Eindhoven nog even naar de Primark en naar de Van Haren geweest, omdat ik ook nieuwe schoenen moest hebben!




Allereerst kocht ik dit jasje en dit vest. Deze hingen buiten aan een rek toen ik erlangs fietste en vandaar moest ik even kijken.
Het jasje heeft leren mouwen en een zwart wit motief. Ik wilde zo'n jasje al heel lang en nu heb ik er eindelijk een gevonden! Ik vind het alleen nog een beetje lastig om het te combineren, maar ik ben er helemaal happy mee. Dit jasje kostte (in de opruiming) €15.
Een vest als deze zocht ik ook al een tijdje, maar omdat ik vrij dun ben staan zulke lange vesten mij niet altijd, omdat ik er een beetje in verdrink. Deze was echter wat korter en sloot wat beter aan, waardoor ik hem echt heel mooi vond. Het is een donkerrood met zwart vest en het is een heel lekker zacht wollen stofje. Dit vest kostte, ook in de opruiming, €10.

Ik ben in Eindhoven naar de Primark geweest. Normaal kan ik eigenlijk vrijwel niks vinden bij de Primark, ik denk dat ik gewoon niet kan kiezen omdat het allemaal zo goedkoop is. Toch kocht ik deze keer een aantal spulletjes.
Allereerst kocht ik een pyjama. Ik wilde heel graag een kerstpyjama of een kersttrui, maar omdat ik dat laatste waarschijnlijk toch vrijwel nooit ga dragen, besloot ik om een pyjama te kopen. Hij heeft een beetje een kerstachtig uiterlijk, maar toch kan hij ook goed als het geen kerst is. Ik heb deze pyjama al aangehad en hij zit echt heerlijk, veel fijner dan duurdere pyjama's die ik heb. Deze pyjama kostte als set €10. (Hier heb ik trouwens even geen foto bij, want hij zit al een week in de was...).


Dan kocht ik een sjaal en een muts. Ik heb dit jaar een nieuwe winterjas en daar vond ik deze twee accessoires echt prachtig bij. Ze zijn een beetje lichtbruin gekleurd en er zit een glittertje doorheen, daar houd ik altijd wel van. Normaal hou ik helemaal niet van zulke mutsen waar dat bolletje zo op je hoofd staat, maar hierbij zakt ie eigenlijk een beetje af, waardoor het er heel casual uitziet. Ik ben blij! De sjaal kostte €6 en de muts kostte €3.


Als laatste kocht ik bij de Primark nog een soort van spray die ervoor zou moeten zorgen dat je nagellak sneller droogt, Ik heb deze nog niet geprobeerd, maar ik ben er heel benieuwd naar, Hierover ga ik dan ook zeker een review schrijven! De spray kostte €1.


Als laatste ben ik nog naar de Van Haren geweest en daar kocht ik deze laarsjes. Ik heb alleen nog maar bruine laarzen, en afgesleten zwarte, dus vond ik het wel tijd voor een paar nieuwe. Ik ging naar de Van Haren omdat ze hier meestal wat goedkoper zijn en ik vaak toch geen twee seizoenen met mijn schoenen doe. Ik vind deze laarzen echt prachtig vanwege het kant en de steentjes die erop zitten, mijn vriendinnen zeiden ook dat het echt 'Claudia-schoenen' waren. Deze schoenen kostte €34,95.

En dan waren dit weer de dingetjes die ik heb gekocht. Ik ben overal ontzettend blij mee en ik denk dat ik het allemaal ook veel ga dragen en gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten