woensdag 24 december 2014

Primark: Nails polish fast dry spray

Zoals je misschien in mijn shoplog afgelopen week al had gezien, heb ik bij de Primark een 'fast dry' spray gekocht. Hiermee zouden je nagels sneller moeten drogen, als je het eroverheen spuit. Ik was hier erg benieuwd naar en voor maar één euro wilde ik het graag eens een keer proberen. 

Nu heb ik hem afgelopen weekend getest toen ik mijn nagels ging lakken en in dit artikel ga ik hem reviewen. 


Ik heb de spray gebruikt waar hij voor diende, om mijn nagellak sneller te laten drogen. Ik lakte dus mijn nagels en spoot er de spray overheen. Vervolgens kreeg ik al meteen een beetje spijt, want mijn hele hand zat onder de spray. Het plakt niet heel erg, maar het voelt wel heel raar om je hele hand onder het spul te hebben zitten.

Nu even over het echte effect. Ik moest 60 seconden wachten voordat ik aan mijn nagels mocht voelen of ze droog waren. Ze voelden inderdaad droog aan, maar ik had het idee alsof dat alleen de bovenste laag was, als ik ergens tegenaan stootte zou het er waarschijnlijk nog af gaan.

Verder was de spray wel erg fijn, omdat je het er niet af hoefde te halen of iets dergelijks, het ging ook heel makkelijk van mijn handen af.

Ik kan je de spray dus wel aanraden, omdat het wel droogt. Maar je nagels moeten dus sowieso nog uitharden, dus je moet nog steeds voorzichtig zijn dat je nergens tegenaan stoot. Hij kost €1 en dat is ook zeker niet teveel voor deze spray.

2 opmerkingen: