zondag 9 november 2014

Review: NYC Expert Last Lip Lacquer

Ik zag deze vloeibare lipsticks al  vaker voorbij komen op blogs en was er eigenlijk heel erg benieuwd naar. Ik vind sowieso een lipstick veel fijner om te dragen dan een lipgloss, dus ik was wel nieuwsgierig wat het effect hiervan zou zijn. Ik zag ze laatst liggen in de Kruidvat en besloot er een mee te nemen. Ik heb de kleur: 204 Central Park Passion gekozen, omdat die er vrij neutraal uit zag en het me ook een leuke kleur leek om bijvoorbeeld naar school op te doen. Ik heb hem nu al een aantal keer gebruikt en in dit artikel ga ik hem voor jullie reviewen.




De verpakking vind ik over het algemeen niet zo bijzonder. Het ziet er gewoon goed uit, maar ik denk dat je dit ook heel makkelijk zou kunnen verwarren met een gewone lipgloss. Het kwastje is een soort sponsje, net als bij een lipgloss eigenlijk en dat vind ik wel een pluspunt, omdat het veel makkelijker aanbrengen is dan met een gewone lipstick.


De kleur van deze lipstick, zoals ik al eerder zei, heb ik gekozen omdat ik hem zo lekker neutraal en een beetje 'nude' vond. Althans, zo leek hij in de verpakking. Als ik hem op doe, geeft hij ontzettend veel pigment af, dat het eigenlijk toch nog wel  een beetje opvallend is. Ik vind dat totaal niet erg, want ik had niet verwacht dat er zoveel pigment in zou zitten. Dat is zeker een pluspunt.


Op mijn lippen vind ik de kleur ook heel mooi. Je moet bij deze lipstick wel goed zorgen dat je alles goed inkleurt, want dat valt veel meer op dan wanneer je bijvoorbeeld alleen een lipgloss draagt, Ik vind deze kleur ook prima voor kleine gelegenheden zoals school of werk. Het ziet er toch netjes en verzorgd uit. Het enige nadeel is hierbij dat de kleur er met bijvoorbeeld drinken wel snel af gaat, omdat het een vloeibare substantie is en een lipstick dan beter blijft zitten.

Ik ben over het algemeen heel tevreden over deze vloeibare lipstick en denk dat ik ook nog wel eens een andere kleur zal gaan halen, omdat het zo fijn werkt. Ik denk alleen niet dat ik deze snel met uitgaan of iets dergelijks zou op doen, omdat het met drinken etc. er vrij snel vanaf gaat. Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Gebruik jij wel eens een vloeibare lipstick? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten