zondag 16 november 2014

Photodiary November 1

Ja, je leest het goed, ik heb weer eens een photodiary voor jullie. De laatste tijd vergat ik steeds om dagelijks foto's te maken en dan vond ik het ook niet de moeite waard om er een artikel over te schrijven. Toch miste ik het wel een beetje, want ik vond het altijd leuk om mee te delen wat ik allemaal deed in een week tijd. Vandaar dat ik het weer eens geprobeerd heb en deze week is het weer gelukt. Ik heb weer een lekker vol photodiary voor jullie!

Zondag



Zondagmiddag gingen we weer eens op bezoek bij opa en oma. Ik vind het altijd leuk om daar even langs te gaan, omdat ik er toch al niet vaak kom. Deze foto maakte ik uit het raam (vandaar de vage weerspiegeling van mij (die witte vegen)) en als je goed kijkt zie je een konijntje op het gras zitten. Ik vond het zo schattig dat ik er een foto van moest maken! 


Ik snap eigenlijk niet waarom ik deze foto er nog in durf te zetten, maar ik vond het toch wel een beetje weergeven wat ik aan het doen was. Ik was namelijk samen met mijn vader de hondjes aan het uitlaten. Zoals je wel weet als je mijn blog vaker leest, heb ik altijd last van trillende handen. Nu moest ik een foto maken terwijl ik aan het lopen was en dat ging natuurlijk niet zo goed als ik had gehoopt. Maar ach, het moment was erg gezellig en lekker verfrissend met dit weer, dat ik de foto toch de moeite waard vond. 


We gingen wandelen rond een uur of 5 en de lucht zag er zo prachtig uit. Ik heb het niet mooi kunnen vastleggen op foto, maar je ziet het toch een beetje. De lucht was een beetje roze met gele en oranje kleuren, het had echt een heel mooi effect. 


Diezelfde avond ben ik heel veel bezig geweest met vooruit werken voor mijn blog. Ik denk dat dat toch een betere tactiek is om te gaan werken, omdat ik doordeweeks met school niet veel tijd heb. Zoals je aan de foto al kon zien, had ik al 6 artikelen klaarstaan voor komende week. Ik was erg trots op hoeveel ik gewerkt had! 

Maandag


Deze week had ik het heel rustig met school en dat vond ik fijn, zo na de tentamens. Ik ging die ochtend weer eens verder in mijn tweede (ja ik heb er al een vol!) quote schrift, omdat ik dat altijd erg leuk vind om te doen. 


Die middag ging ik voor een paar uurtjes naar school, hier op de fiets. Ik vind dit soort foto's er altijd zo leuk uitzien, door het effect wat de weg heeft. Ik fietste hier naar het station toe. 

Die dag heb ik geen foto's meer gemaakt, omdat ik me heel down voelde over een 5 die ik had gekregen voor drama. Ik baalde daar enorm van, omdat ik wist dat het kwam doordat ik een kleine angststoornis heb. Maar goed, daar ben ik inmiddels overheen en ik ben vol goede moed om het te verbeteren! 

Dinsdag


Dinsdag zwakte het eigenlijk weer een beetje af met mijn goede moed om foto's te maken, maar ik heb toch nog deze. Die dag was eigenlijk ook heel lui, omdat ik bijna de hele dag achter mijn laptop heb gezeten. Ik begon aan de serie Once Upon a Time en ik raakte verslaafd. Wat een ontzettend toffe serie is dat! 

Woensdag

Woensdag begon met rijles, ik heb dinsdag mijn tussentijdse toets dus dat is erg spannend! Rijlessen gaat wat minder, omdat ik niet helemaal gelukkig ben met mijn instructeur. Maar goed, we hopen dat het allemaal goed komt! 


Daarna ging ik weer verder met Once Upon a Time. Ik ben helemaal fan, en misschien vind ik het stiekem zelfs leuker den Pretty Little Liars. Ik ben nu (vrijdag) bij aflevering 13 van seizoen 1 en I love it! 


Die avond keek ik trouw gtst, zoals ik elke doordeweekse avond doe. Verder heb ik ook nog voor het eerst alleen de hond uitgelaten, dat vond ik ook wel goed van mezelf! Verder was het weer een luie dag! 

Donderdag

Donderdag heb ik geen foto's gemaakt en daar voel ik me schuldig over. Ik kon ook niet veel foto's maken, aangezien ik een hele dag stage heb. Ik loop stage op een kinderdagverblijf en daar is het natuurlijk niet de bedoeling om foto's te maken en die op je blog te posten. 

Die avond ben ik wezen hardlopen met mijn vader. Ik heb dat een lange tijd niet gedaan, maar omdat ik vind dat ik toch wat conditie op moet gaan bouwen, ben ik weer opnieuw begonnen. Ik vind het erg leuk om te doen en ben ook zeker van plan om hier elke week mee bezig te zijn.

Vrijdag


Vrijdag had ik weer vrij en ging ik 's middags even naar het dorp om knutselspullen te kopen. Ik ga iets knutselen op mijn stage met de kinderen en daar had ik wat materialen voor nodig. 


Die avond aten we zelfgemaakte ovenfrietjes, met zelfgemaakte broodjes, met een vegetarische hamburger en iets van koude, zure groentemix (weet niet meer hoe het heet). Het was zó lekker. Ik proefde geen verschil tussen een gewone hamburger van de McDonalds en deze is dan ook nog eens veel gezonder en vegetarisch, ideaal dus! 

Zaterdag


Ik was zaterdag vooral bezig met mijn knutselopdracht voor te bereiden, maar daar heb ik helaas geen foto van gemaakt. Wel deze, van mijn 3 lieve huisdieren die op de wacht lagen voor het geval dat mijn moeder iets liet vallen van wat ze aan het bakken was. 


Die avond ging ik weer verder met een paar afleveringen van Once Upon a Time, ik ben nog steeds verslaafd! 

En dit was mijn week weer. Ik heb geprobeerd weer wat foto's te maken en dat is wel aardig gelukt, al had ik wel wat meer op camera vast willen leggen. Komende week heb ik weer wat meer school en mijn tussentijdse toets van mijn rijexamen, dus dat wordt weer spannend! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten