dinsdag 11 november 2014

Nagellak: Catrice Crushed Crystals

Deze nagellak heb ik al een tijdje in mijn bezit en ik heb hem ook al meerdere keren gedragen. Toch vond ik het de moeite waard om er nog een review over te schrijven. Ik heb de kleur 06 Call Me Princess, een zoete roze kleur. Ik vind deze nagellak namelijk heel bijzonder door de vele glitters en wil in dit artikel graag mijn mening over deze nagellak met jullie delen.



Allereerst vind ik dat deze nagellak snel al je blik vangt, omdat hij zo opvalt door alle glitters. Het heet Crushed Crystals en dat zie je er al meteen aan, het ziet er heel glitterig/kristal-achtig uit. Verder is de verpakking gewoon zoals elk nagellakje van Catrice, lekker rond en groot.

De kleur vind ik echt prachtig op mijn nagels. Ik doe er meestal 2 laagjes op, zodat je er ook niks meer van mijn nagels doorheen ziet. De roze kleur met de glitters en de gouden gloed geeft het echt een prachtig effect dat er heel leuk uit ziet op je nagels. Ik vind zelfs dat mijn handen door deze nagellak een beetje bruiner lijken. Ook heeft deze nagellak een ruw effect, waardoor ik stiekem geen top coat wil gebruiken, omdat het zo lekker zanderig aanvoelt.


De nagellak blijft ook vrij goed zitten. Het enige nadeel is, waarschijnlijk doordat hij zo ruw en harder is, dat hij wat sneller breekt dan een gewone gladde nagellak. Dat vind ik echter niet opwegen tegen het effect van deze nagellak, dan lak ik liever nog een keertje bij.

Ik vind deze nagellak echt super. Ik ben dol op de kleur en het effect en vind dat het ook vrijwel overal en bij elke gelegenheid past. Deze nagellak is van Catrice en is te koop bij de Kruidvat voor €3,39. Hij is zeker de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten