maandag 6 oktober 2014

Review: Hema nail patch

Toen ik zaterdag in het dorp was zag ik toevallige bij de Hema de nail patches in de aanbieding. Ik wilde dit soort nail art al een lange tijd proberen, en deze waren nu maar 1 euro, dus dat was mooi meegenomen! Deze stikkers moet je over je volledige nagel plakken, je hoeft dus alleen maar die stikkers te plakken en geen nagellak te gebruiken, super handig dus! In dit artikel geef ik mijn mening over deze nail patches. 

-Sorry trouwens voor de walgelijke foto's, dit zag ik pas toen ik ze op mijn laptop had gezet en toen kon ik geen nieuwe meer maken- 


Zoals je hierboven ziet, ziet het eruit op mijn nagels. Ik vind het wel een erg gaaf effect hebben, maar ik vind wel dat je erg goed ziet dat het nep is. Het ziet er een beetje plastic uit, en het kan aan mij liggen, maar ik vind het er een beetje slordig uit zien. Dat terwijl ik nog zo mijn best heb gedaan om het er mooi uit te laten zien.


De kwaliteit is ook niet super. Het bleef in principe wel zitten, maar sommige stukjes waren al los, omdat ze al heel snel niet meer bleven plakken. 'S avonds viel dan ook de eerste nail patch eraf, dat vind ik persoonlijk toch wat kort. Vanmorgen heb ik het eraf gehaald en dat ging zo goed, dat ik betwijfel of het anders lang zou blijven zitten.


Ik ben dus niet erg tevreden over deze Nail Patches van de Hema. Misschien dat ze van een ander merk beter zijn, maar ik denk niet dat ik ze hier snel weer ga halen. Het kan zijn dat ik ze misschien verkeerd gebruikt heb, zoveel verstand heb ik er niet van, maar het lijkt me niet dat ze al zo snel los moeten laten, ook al doe je het goed. Nu waren deze wel maar 1 euro, dus voor een dagje of een avondje uit is het in principe wel leuk, maar ik denk dat je beter gewoon je nagels kunt lakken, dat blijft beter zitten!

Heb jij ooit nail patches geprobeerd? Zo ja, welke en was je er tevreden over?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten