zaterdag 11 oktober 2014

Maybelline BabyLips Cherry Me & Pink Punch

Ik was altijd al nieuwsgierig naar de BabyLips van Maybelline. Toch vond ik ze wat te duur voor een lippenbalsem, maar ik kon een paar maanden geleden de verleiding toch niet weerstaan om er een te kopen, de Pink Punch BabyLips. Een paar weken terug kocht ik er nog een in een ander kleurtje, omdat ik die er ook heel tof uit vond zien, de Cherry Me BabyLips. Vandaag ga ik deze twee BabyLips reviewen, aangezien ik ze nu al een tijdje in gebruik heb en goed weet wat ik ervan vindt! Let's go!




Allereerst vind ik de verpakking van de BabyLips al helemaal tof. Dit was ook een van de redenen waarom het me zo aansprak, het ziet er heel aantrekkelijk uit en je zou eerder verwachten dat het een lipstick is dan een lippenbalsum, heel leuk!

De kleuren van de twee BabyLips vind ik ook erg mooi. Het enige is dat de Cherry Me er in de verpakking vrij rood uit ziet, en als je hem op doet vind ik hem eerder roze. Ik vind het wel een mooie kleur, dus dat is niet erg. De balsems geven een beetje af als een lipgloss en hebben dus niet veel pigment, ik vind dat niet storend en voor dingen als school juist wel mooi, ook een pluspuntje dus!

(Kippenvelfoto) 

Het hele doel van de BabyLips is dat het je lippen heel zacht zou moeten maken. Ik merk daar eigenlijk vrij weinig van. Als je het op hebt, voelen je lippen wel zacht en glad aan, maar zo gauw het er een beetje af aan het gaan is, worden je lippen weer net zo droog of schraal als ze daarvoor waren. Ik vind het net zo goed werken als bijvoorbeeld Labello. Dat is dus wel een minpuntje.

Over het algemeen ben ik vrij tevreden over deze BabyLips. Ik had wel verwacht dat ze iets beter zouden werken. Ik had namelijk gedacht dat je er echt babyzachte lippen van zou krijgen, maar dat viel wel tegen. Maar op zich werkt het prima en is het een goede en leuke lippenbalsem!


BabyLips van Maybelline zijn te koop bij de meeste drogisterijen voor €3,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten