zondag 14 september 2014

Winterjassen!

Iets wat me de laatste week/weken heeft beziggehouden is het vinden van een nieuwe winterjas. Misschien wat vroeg, maar omdat de temperaturen toch wat beginnen te dalen vond ik het wel tijd om daar eens naar te kijken. Ik heb wel al een beetje een beeld in mijn hoofd van wat ik misschien zou willen, dus vandaag ga ik in dit artikel een paar exemplaren winterjassen met jullie bespreken.

Als eerste deze jas van de H&M. Ik heb echt een liefde voor stoffen jassen, ik vind ze echt supermooi! Ik heb er zelf ook eentje, maar het enige nadeel vind ik dat hij niet echt heel warm is. Hij is prima voor als het een beetje koud is, maar als het echt vriest is hij niet warm genoeg. Vandaar dat ik als echte winterjas toch naar iets anders op zoek ben! 
Deze jas is van de H&M en kost €49,99. 


Deze jas is tot nu toe mijn favoriet. Ik zocht eigenlijk ook zoiets en deze jas sluit daar dus prima op aan. De kleur is zwart en ik vind de combinatie met de gouden en bruine kleur erg tof. Wel moet ik even wennen aan de hoge kraag. Ik vind dat altijd erg fijn aan een winterjas, maar deze ziet er wel erg dik en hoog uit. Buiten dat ben ik echt verliefd op deze jas en staat deze tot nu boven aan het lijstje van welke jas ik zou willen. 
Deze jas is van VILA en kost €59,99. 

Dan even een jas die ik totaal niet zou kopen. Ik denk dat veel van jullie al kunnen raden waar deze vandaan komt. Dat is namelijk de CoolCat. Ik vind dat je soms echt leuke dingen kunt kopen bij de CoolCat, maar dit soort items vind ik dan weer echt verschrikkelijk. Ik heb sowieso een hekel aan panterprint en vooral in combinatie met zo'n jas en een bontkraag vind ik het echt heel erg lelijk. Deze zou ik dus echt nooit kopen! 
Deze jas is van de CoolCat en kost €69,95. 

Deze jas is weer wat simpeler, maar ik vind hem wel erg mooi. Ik hou niet zo van bontkraagje, dus die zou van mij wel wegmogen. Verder vind ik het matte effect, wat je ook al zag bij mijn favoriet van dit artikel, echt prachtig en dat de jas zo rustig is sprekt me ook wel aan. Het nadeel van deze jas is wel dat hij erg prijzig is, ik zou zelf nooit zoveel geld voor een jas over hebben! 
Deze jas is van Hilfiger Denim en kost €219. 

Als laatste deze jas die me meteen opviel. Ik ben, zoals je weet als je vaker mijn blog leest, gek op bloemetjes en mijn ogen vielen dan al snel op deze jas. Ik zou hem persoonlijk nooit aandoen, omdat ik hem toch wat te druk vindt, maar ik vind het motief echt geweldig. Ik zou willen dat ik een leuk blouseje in deze print kon vinden! 
Deze jas is van Miss Etam en kost €62,49 (op Wehkamp.nl afgeprijds, normaal kost ie €69,99). 

Zo, dit waren 5 jassen die ik even wilde bespreken in dit artikel. Ik vind de keuze nog steeds ontzettend lastig, maar ik denk dat ik de jas van VILA tot nu toe het leukste vind en dat er ook wel een grote kans is dat ik die ga kopen! 

Heb jij al een winterjas voor het nieuwe seizoen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten