maandag 8 september 2014

Tag: Random Question Generator

Ik zag deze tag al een paar keer voorbij komen, en doordat ik hem gisteren zag bij Judith, wilde ik hem nu ook wel eens doen: de Random Question Generator tag. De tag gaat als volgt. De Random Question Generator kiest vragen voor je uit die je moet beantwoorden, dus iedereen die deze tag doet, heeft andere vragen. Dat maakt deze tag zo leuk! Ik ben erg benieuwd naar de vragen die ik krijg, dus laten we maar beginnen! Ik heb de vragen trouwens moeten vertalen, dus soms zien ze er misschien een beetje gek uit!



Als je 100 euro zou vinden, wat zou je er mee doen?
Ik vind 100 euro eigenlijk teveel om zelf te houden, dus ik zou het waarschijnlijk eerst aangeven bij de politie. Zou ik het dan alsnog zelf mogen houden, dan zou ik het waarschijnlijk óf sparen, óf bewaren voor treinkaartjes naar mijn vriend, of ik zou er mee gaan winkelen en nieuwe kleren kopen. 3 heel verschillende dingen, maar wel de 3 waar ik het meeste geld aan uitgeef.

Zou je het hele jaar door liever zomerweer of winterweer hebben?
Ik denk zomer. Ik ben gek op de winter, omdat ik van kerst houdt en ik sneeuw ook heel mooi vindt. Maar ik denk dat ik dan toch warmte boven kou kies en dus voor de zomer ga.

Hoe lang doe je erover om jezelf klaar te maken in de ochtend?
Als ik naar school ga sta ik ongeveer een uur van tevoren op. In die tijd eet ik ook nog, dus ik denk dat ik ongeveer een half uur/3 kwartier erover doe om mezelf echt helemaal klaar te maken.

Wat wilde je later worden toen je klein was?
Volgens mij juffrouw. Ik heb veel verschillende dingen gezegd, want ik wilde ook kapster of banketbakker worden (ik hield toen heel erg van bakken), maar ik denk dat ik juffrouw toch wel het vaakst gezegd heb!

Wie is je favoriete acteur of actrice?
Pff, ik ben eigenlijk niet zo'n fan van een bepaalde acteur of actrice. Maar ik denk dat ik dan ga voor Ashley Benson, omdat ik haar in Pretty Little Liars het leukste personage vind en ik vind dat ze het ook erg goed doet.


Wat is het minst leuke van deze week?
Dat school weer begonnen is en dat ik weer moet leren, maar dat vind ik eigenlijk nog niet zo erg. Ik heb deze week wel erg veel keelpijn en ik ben ook een beetje verkouden. Daar bovenop komt nog, dat ik vrijdag op stap ben geweest en dat ik nu dus mijn stem kwijt ben, terwijl het ondertussen al 2 dagen verder is! Dus dat is wel een minpuntje van deze week.

Als je in elk tijdperk zou kunnen leven, welke zou je dan kiezen?
Pff, ik vind het eigenlijk wel prima waar ik nu leef. Maar als ik écht zou moeten kiezen, dan zou ik denk ik de jaren 50 kiezen. Ik vind de kleren (en dan vooral de jurken!) van dat tijdperk erg mooi dus ik zou het wel leuk vinden om dat aan te mogen doen.

Als je je laatste maaltijd zou mogen kiezen, wat zou dat dan zijn?
Ik denk een hele lekkere zelfgemaakte lasagne. Daar heb ik op dit moment erg veel zin in, en eigenlijk vind ik dat altijd wel lekker dus dan kies ik dat maar.

Wat had je voor lunch gisteren? 
Ik had een sneetje brood met een gebakken ei (spiegelei) en een croissantje, twee van mijn favorieten tijdens de lunch dus dat was erg lekker!

Naar welke landen heb je gereisd? 
Even kijken hoor, Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Engeland, Wales, Denemarken, Zweden en dat was het geloof ik. Best veel landen zie ik nu, maar ik ben nog nooit verder geweest dan Europa.


Praat je liever over de telefoon of in het echt?
In het echt. Ik vind praten via de telefoon verschrikkelijk. Ik vind Whatsapp wel erg handig, maar als ik echt moet bellen o.i.d dan zeg ik het toch liever direct tegen iemand, vooral omdat je iemands gezichtsuitdrukking door de telefoon niet kunt zien!

Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Pff, dan moet ik even denken. Ik denk dat dat een frikadelbroodje was, maar als dat niet telt was het waarschijnlijk babylips die ik twee weken terug gekocht heb.

Wat is je favoriete drankje?
Ik hou van sapjes, dus een vruchtensapje gaat er bij mij altijd wel in.

Wat is je favoriete seizoen?
Dit vind ik zo'n vervelende vraag! Ik denk dat ik aan elk seizoen wel iets leuks vindt. Ik hou van de warmte in de zomer, maar ook van de mooie kleuren en koelere temperaturen in de herfst en de mooie sneeuw en gezelligheid in de winter. En van de lente wordt ik blij, omdat het dan weer mooier weer wordt en alles weer in bloei staat! Ik kan dus eigenlijk niet kiezen.

Wie is de beroemdste persoon die je ontmoet hebt?
Pff even denken. Ik denk dat dat tijdens de Sound of Music in 2008 was. We mochten naderhand de cast ontmoeten en dat was wel erg bijzonder. Daarnaast heeft mijn tante dit jaar een boek geschreven wat net uit is, en dat vind ik eigenlijk ook erg bijzonder!


Wat had je gisteravond voor avondeten?
Frietjes. Zaterdag is bij ons de standaard dag dat ik en mijn zusje frietjes eten. Mijn ouders eten dan iets wat zij lekker vinden, bijvoorbeeld een of andere bijzondere pasta. Ik en mijn zusje houden daar niet zo van en daarom eten wij gewoon frietjes.

Wat is het ergste aan jouw geslacht?
Ik denk toch wel menstruatie. Ik zit nu al een tijd aan de pil, dus dat verlicht het wel een hoop. Maar ik vind het zo vervelend dat ik altijd mijn periode heb als ik iets ga doen.

Wat heb je vorig weekend gedaan?
Ik typ dit op zondag, en vorig weekend ben ik gezellig een weekendje naar mijn vriend geweest omdat hij en zijn vader jarig waren. Dit weekend ben ik naar de kermis geweest met een vriendin en vier ik mijn moeders verjaardag op zondag.

Wat zou je doen, een jaar geen junkfood of een jaar geen TV?
Ik denk een jaar geen tv. Ik kijk niet zoveel tv, en anders heb ik nog altijd mijn laptop! Ook al zou dat dan niet kunnen, ik denk dat ik liever snoep dan dat ik tv kijk.

Welke website bezoek je het vaakst?
Ik denk Facebook. Mijn eigen blog bezoek ik natuurlijk ook ontzettend vaak, maar na een paar keer per dag heb ik het wel gezien. Op Facebook gebeurt de hele tijd van alles, dus ik denk dat ik daar het vaakst op zit.


Winkel je liever online of in de winkel?
In de winkel. Ik vind online shoppen erg fijn, omdat je dan meteen ziet hoe iets eruit ziet. Maar ik kan toch meer kopen als ik aan het winkelen ben, omdat ik dan sneller iets durf te kopen. Online moet je nog maar zien of het mooi is en past, en terugsturen is vaak ook nog een heel gedoe.

Ben je een pessimist of een optimist?
Ik denk een pessimist. Ik kan ook echt een optimist zijn, maar ik heb vaak de neiging om overal het negatieve van te zien.

Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een zusje van 15.

Zou je liever arm en knap zijn, of rijk en lelijk? 
Pff, wat een moeilijke vraag. Ik vind mijn uiterlijk stiekem wel erg belangrijk, dus dan ben ik wel geneigd naar arm en knap, maar rijk zijn is eigenlijk ook wel fijn. En dan kun je van dat geld misschien wel wat middelen regelen om wat aan je uiterlijk te doen?

Vind je koken leuk?
Ja. Ik heb er niet altijd zin in, maar ik vind het wel leuk om een recept uit te proberen en dan op te eten wat ik zelf gemaakt heb. Dan smaakt het ook meestal een stuk lekkerder dan wanneer iemand anders gekookt heeft.

Zo, dat waren 25 vragen van de Random Question Generator. Ik vond deze tag ontzettend leuk om te doen, omdat het geen vast onderwerp heeft. De tag overnemen is natuurlijk goed en ik ben erg benieuwd naar jouw antwoorden dus laat het dan gerust weten als je hem gedaan hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten