zondag 21 september 2014

Nieuwe kleding!

Ik krijg regelmatig gratis kleren, niet van winkels, maar gewoon tweedehands. Mijn oma krijgt altijd een paar zakken met kleren van andere mensen en zij geeft het dan door aan ons, alles wat we niet willen gaat naar een goed doel. Er zitten altijd ontzettend leuke dingen bij en meestal zie je niet een dat het tweedehands is, en anders maakt me dat nog niet zoveel uit. Vandaag leek het me wel leuk om een artikel te schrijven over de kleren die ik vorige week gekregen heb.

De eerste twee items. Ik weet nog niet zeker wat ik van het linker blouseje vindt, want ik vind hem aan de ene kant een beetje té truttig, maar ik zie wel of ik hem aan ga doen. De rechter blouse vind ik wel ontzettend leuk. Hij komt ook van de Vero Moda, maar ik hou van dit soort blouses. Het is wel een M, dus misschien is hij iets aan de grote kant, maar ik vind dat dat bij zo'n blouse wel mag en ik denk dat ik deze ook veel zal gaan dragen! 



Dan heb ik twee vestjes gekregen. Of nou ja, een vestje en een bolero. Het vestje vind ik persoonlijk het mooiste, omdat er kleine glittertjes in zitten. Het enige nadeel is dat het een maat L is, en ik heb normaal maas XS of S. Maar misschien dat het niet zo storend is en dat ik het gewoon aan kan. Ik weet nog niet waarmee ik de bolero ga combineren, maar wie weet vind ik er wel iets leuks voor!


Dan heb ik ook nog een nieuw jurkje gekregen. Je ziet het niet goed op de foto, maar het is een lichtroze jurkje met witte kant, erg leuk! Dit lijkt me ook leuk om met een panty en een blazer te dragen, dus het kan ook goed in de winter. Dit is een van mijn favoriete items! 


Hier ben ik ook heel blij mee. Een groen gebreid vestje met glitters en korte mouwen, supertof! Ik moet nog even kijken hoe ik dit ga combineren, maar ik ben er erg blij mee en weet zeker dat ik deze wel ga dragen! 


Dan heb ik ook nog drie hemdjes. Deze heb ik niet van mijn oma, maar van mijn nicht, zij deed ze weg en daarom wilde ik ze wel hebben. Ik vind vooral de hemdjes met bloemetjes ontzettend tof. Ik vind het ook leuk dit soort tops te combineren met jasjes of blazers, superleuk voor in de winter dus! 

Dit waren de items die ik gekregen heb. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en ben benieuwd wat voor looks ik hiermee ga maken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten