zaterdag 13 september 2014

Boekpresentatie van mijn tante

Gisteravond heb ik iets heel bijzonders meegemaakt. Mijn tante heeft namelijk een boek geschreven, en gisteravond was daarvan de boekpresentatie. Vrienden en familie waren uitgenodigd, en ik mocht er ook bij zijn. Ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt dus ik was erg benieuwd hoe het eraan toeging! Daarnaast ben ik natuurlijk ook ontzettend trots op mijn tante dat ze een boek heeft geschreven en dat dat nu gewoon in de winkels ligt! Het boek heet 'De Midlifeclub' en je kunt het bij de meeste boekhandels kopen voor €19,99.




De boekpresentatie werd gehouden bij boekhandel 'van Pierre' in Eindhoven. Daar verzamelden we dus en kregen we een hapje en een drankje. De avond begon met de uitgeverij die wat vertelde over het proces van het schrijven van het boek. Daarna mocht mijn tante ook nog een stukje vertellen en las ze een stuk voor uit haar boek. Ik vond het ontzettend knap, dat ene stukje klonk al heel mooi en ik vond het echt raar dat zij dat geschreven had. Wat ook grappig was, was dat twee vrouwen op een motor de boekhandel binnenreden. De motor speelde ook een rol in het boek en vandaar was dat erg leuk bedacht.


Na deze twee presentaties kreeg iedereen koude hapjes en nam mijn tante achter een tafel plaats, waar ze boeken ging signeren die mensen kochten. Wij, mijn familie en ik, wachtten geduldig af en hebben even lekker met elkaar zitten praten. Het was ontzettend druk, dus mijn tante had het heel druk en besloten we maar tot het laatst te wachten, omdat wij toch familie waren. Toen het wat rustiger was gingen we ook in de rij staan en heeft ze ook onze boeken gesigneerd.


Ik vond het erg leuk en bijzonder om dit allemaal mee te mogen maken. Daarom wilde ik er ook een artikel over schrijven. Ik ben ontzettend trots en kan niet wachten tot ik haar boek ga lezen, ik ben zo benieuwd! Mijn moeder is er al in begonnen en die vind het nu al spannend, dus dat belooft wat! Ik wil natuurlijk ook een beetje reclame maken, dus mocht je van thrillers houden dan zou ik dit boek zeker kopen! Het is wel meer een boek voor vrouwen van rond de 40, maar ach, wie weet is het ook wel een boek oor jongere mensen!

1 opmerking: