donderdag 7 augustus 2014

Tag: Get to know me!

Sorry, dat ik een aantal dagen geen artikel geplaatst heb. Ik ben een paar dagen goed ziek geweest en gisteren had ik theorie examen, waar ik veel voor geleerd heb. Helaas ben ik alsnog gezakt, maar over twee weken mag ik het nog een keer proberen! Vandaag ga ik weer een tag invullen, aangezien ik daar nu wel zin in heb en ik deze week toch niet veel tijd heb voor uitgebreide artikelen. De tag die ik vandaag ga doen is de Get to know me tag. Ik kwam deze plotseling tegen nadat ik gewoon wat aan het rondsnuffelen was. Volgens mij kwam hij van Teske, alleen daar stond ie wel al een jaartje online geloof ik. Anyway, deze tag lijkt me erg leuk, ook voor jullie om me wat beter te leren kennen. Let's go!




Geboortejaar? 
Ik ben geboren in 1996, op 16 juli om precies te zijn.

Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 168 cm geloof ik.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Volgens mij dacht ik aan gisteravond. Ik ging met twee vriendinnen bowlen en dat was ontzettend gezellig, dus ik denk dat ik er vanmorgen nog even van aan het nagenieten was.

Waar ben je op dit moment?
Op mijn kamer, achter mijn bureau en typ ik dit artikel op mijn laptop.

Single/relatie?
Iets daar tussenin, denk ik?



Beschrijf jezelf kort, maar krachtig
pff het enige wat ik echt bij mezelf vind passen, is dat ik soms onzeker ben.

Guy/girlcrush?
Op deze vraag doe ik maar even mijn beroemde 'crushes' en dan, heel toevallig of juist niet, komen ze allebei uit Pretty Little Liars. Tyler Blackburn en Ashley Benson. Tyler vind ik gewoon zo ontzettend knap, en zijn karakter in Pretty Little Liars helpt daar ook erg aan mee. Ashley vind ik gewoon ook een ontzettend geweldig.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Hmm, ik denk dat ik wel weer helemaal beter zou willen zijn? Het gaat nu wel goed, maar ik zou het wel fijn vinden weer helemaal fit te zijn!

Wat is je doel in het leven?
Ik denk, gewoon simpelweg gelukkig zijn. Er is niet echt iets waarvan ik zeg dat ik dát wil bereiken in mijn leven, omdat er een heleboel kleine dingen zijn die ik graag nog zou willen doen en die me dan dus ook gelukkig maken.

Waar ben je bang voor?
Ik heb sowieso volgens mij een beetje een angststoornis, ik ben héél snel bang voor dingen of bepaalde situaties en zie snel het negatieve. Daardoor heb ik ook veel last van paniekaanvallen. Ik denk dat mijn grootste angst toch wel afgaan is, ik wil het graag voor iedereen goed doen en ben altijd bang om te falen of af te gaan en mensen kwijt te raken.


Heb je je rijbewijs?
Nee, ik heb ondertussen wel al een stuk of 10/11 lessen gehad, dus ik ben op weg. Ik hoop dat ik het snel haal!

Nagellak of lippenstift?
Pff, dit is een moeilijke, ik vind het allebei mooi. Nagellak vind ik leuk, omdat je veel met kleuren kan spelen, maar het lakken en opdrogen vind ik vreselijk. En lippenstift vind ik mooi, want ik hou van een kleurtje op mijn lippen, maar toch heb ik  er niet elke dag zin in. Ik denk dus niet dat ik hier tussen kan kiezen.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Hmm, de zomer. Ik hou van de zomerse temperaturen, vooral omdat je dan weer jurkjes en rokjes kan dragen en niet altijd een jas aan hoeft. Ook vind ik de zomervakantie heerlijk!
Daarnaast vind ik de winter trouwens ook fijn. Ik hou niet zo van kou, maar ik vind de winter altijd zo gezellig! Vooral kerstmis vind ik geweldig!

Wil je ooit trouwen?
Hmm, geen idee. Ik vind het wel een heel mooi idee en ik vind bruiloften (trouwjurken!!!) ook geweldig, maar of ik het zelf ook echt ooit ga doen weet ik niet.

Ben je een healthy-freak?
Ik wil het niet echt een freak noemen, maar ik vind gezond zijn wel belangrijk. Vooral op het gebied van eten. Mijn moeder helpt daar goed aan mee en dat is heel fijn!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Blond en mijn haar komt ruim over mijn schouders.


Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik blijf verliefd op de Naked paletten, dus die zou ik wel graag willen. Ik zou ze zelf niet snel kopen, omdat ze zo duur zijn, maar toch wil ik ze graag! Qua kleding is er niet echt iets wat ik op dit moment graag zou willen.

Heb je tattoos? 
Nee. Ik vind sommige tatoeages wel ontzettend mooi, bijvoorbeeld een mooie quote of een symbool, maar ik zou er zelf ook nooit een nemen.

Heb je piercings?
Nee. Ik heb wel gaatjes in mijn oren voor oorbellen, maar dat vind ik niet tellen als piercings. Ik zou er ook nooit een willen.

Draag je een bril?
Nope!

Wat is jouw perfecte pizza?
Eigenlijk lust ik geen pizza. Of  nou ja, ik lust het wel, maar ik word er altijd ziek van en daarom eet ik het niet. Maar de pizza die ik vroeger heel lekker vond was de pizza salami.



Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is eigenlijk vrij standaard, frietjes, salades, lasagne en sushi. Eigenlijk vier verschillende dingen, maar toch allemaal even lekker! Als drinken heb ik eigenlijk meestal wat verschillend, maar ik vind vruchtensap eigenlijk altijd wel lekker!

Wat is je favoriete parfum?
Ik denk dat dat óf die van Essence is, die naar snoepjes ruikt, óf eentje van de Action. Ik gebruik eigenlijk altijd een andere soort parfum dus ik kan niet goed kiezen.

Wat is het laatste wat je kocht?
Ik denk een nieuwe agenda en markeerstiften, alvast voor het nieuwe schooljaar!

Wat deed je vanochtend om 08-00?
Toen lag ik nog te slapen.

Favoriete ijsje?
Ik denk dat ik dan sowieso voor schepijs ga, dat heb ik liever dan waterijsjes. Daar valt onder andere Ben & Jerries, cornettos of de ijssalon onder!

Ben jij een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Als ik vrij heb of niks gepland heb, slaap ik uit en meestal ook wel tot een uurtje of 11. Maar als ik wel iets gepland heb sta ik meestal wat eerder op, maar nooit echt heel vroeg.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap op één kussen. Ik heb wel twee sierkussentjes, maar dat is niet erg fijn om op te slapen dus die liggen meestal naast mijn bed als ik ga slapen.

Ben je een ochtend of een avondpersoon?
Ik denk een avondpersoon. 's avonds heb ik meer energie en ik kan ook beter laat opblijven, dan dat ik vroeg opsta.


Ben je geordend of rommelig?
Ik ben echt een perfectionist dus in een bepaald opzicht ben ik wel geordend, ik wil alles goed geregeld hebben. Maar mijn kamer is wel vaak een troep dus in dat opzicht ben ik dan weer rommelig.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Ik denk een bepaalde jongen... :)

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Over 10 jaar zou ik 28 zijn. Ik hoop dat ik dan een diploma heb, van mijn HBO opleiding en dat ik dan ook een goede baan heb. Het zou ook wel leuk zijn als ik tegen die tijd het huis uit ben en gezellig in mijn eigen huisje woon, wie weet samen met iemand.

Wie mis je op dit moment?
Ik heb een beetje een lange afstandsrelatie dus ik denk dat ik hem nu wel het meeste mis.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Heel cliché misschien, maar ik vind mijn ogen wel een mooie kleur hebben (blauw). Daarnaast ben ik ook niet echt heel ontevreden over mijn figuur!

Ben je verlegen?
Ja, maar dit heeft ook wel met onzekerheid te maken. Ik vind het vrij moeilijk zomaar op iemand af te stappen en bijvoorbeeld iets te vragen, ik ben zelf meer afwachtend.

Heb je een accent?
Ik denk het wel. Ik kom uit Brabant, eigenlijk bijna in Limburg, en ik heb dus een zachte G. Ik denk dus ook dat dat voor de gemiddelde Nederlander wel als een accent wordt gezien.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een zusje en zij is 15 jaar oud, 3 jaar jonger als ik.

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit? 
Het ligt eraan wat voor dag. Als ik naar school moet bestaat mijn dag vooral uit school en leren, maar in de vakantie besteed ik ook veel tijd online en doe ik regelmatig leuke dingen met vriendinnen of met mijn familie/zusje.


Jeetje, wat een lange tag! Ik ben lang bezig geweest met deze tag in te vullen, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Als je trouwens nog leuke ideeën hebt, of een onderwerp waar je graag een artikel over wil lezen, laat die dan gerust achter! Ik vind het leuk te schrijven naar jullie wensen!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blogpost!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Neem snel een kijkje.
    http://beautylookbykaylee.blogspot.nl/2014/08/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen