vrijdag 22 augustus 2014

Nagellak: Hema DIAMAND nailpolish

 Vandaag heb ik weer een nagellak review voor jullie. Deze nagellak is van een denk ik vooriedereen bekend merk:  Hema. Dit is de kleur 01 hij heeft geen naam dat heeft eigenlijk geen enkel nagellakje van Hema. De nagellak koste volgens mij €2,50. De nagellak heeft een beetje een perzik achtige kleur en er zitten ook kleine gouden glittertjes in. 



Zo ziet de nagellak er uit als ik een laagje op mijn nagels heb. Ik vind de dekking na een laag nog niet echt goed hij is heel doorzichtig. Dus ik denk dat je wel 2 laagjes moet aanbrengen wil je een goede dekking hebben.




Ah kijk, dit ziet er al veel beter uit. Na 2 laagjes heeft de nagellak bijna een volledige dekking. Ik denk dat dit precies genoeg dekking is want ik denk dat als je nog een derde laagje doet het heel erg dik er uit komt te zien.




Conclusie:
Pluspunten:
-          Mooie kleur.
-          Droogt best wel snel.
-          Blijft best lang zitten.

Minpunten:
-          Dekt niet na een laagje.

Ik ben dus best wel tevreden over het nagellakje van de Hema. Deze kostte dus €2,50 en dat vind ik ook wel een mooie prijs voor dit lakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten