donderdag 31 juli 2014

w7: In the nude

Gisteren is mijn zusje naar Amsterdam geweest en ze bracht een nieuw oogschaduw palette voor me mee. Ik wilde deze al een tijdje hebben, maar ik kon hem nergens vinden. Het is de w7 In the nude palette, een soort namaak van de Urban Decay Naked 3, maar dan vele malen goedkoper. Ik vind Naked ook ontzettend mooi maar omdat die al gauw 40/50 euro kost, heb ik er dat niet voor over. Ik wilde dit nieuwe palette natuurlijk meteen reviewen en dat doe ik in dit artikel, ook al heb ik deze week al een oogschaduw palette gereviewd.




De verpakking van dit palette vind ik om te beginnen al ontzettend mooi. Het is een blikken doosje met gouden letters die als een soort reliëf erop liggen. Het doosje lijkt ook heel veel op het Naked 3 palette. De kleuren vind ik ook mooi, het zijn vooral roze-tinten en steeds donkerder, zodat je er zeker veel mooie looks mee kan maken. Over de verpakking ben ik dus al heel enthousiast, laten we nu de swatches bekijken! 


De eerste 6 kleuren, van links naar rechts: Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, Sun kissed.
Je ziet het niet goed, vooral de Latte geeft bijna niet af en heeft zeer weinig pigment. Wel vind ik de glitters in elk kleurtje elk mooi en wie weet ziet dit er op je ogen wat beter uit. Maar goed, het is een 'nude' palette, dus eigenlijk zijn deze lichte kleuren vrij normaal. Ik ben hier wel gewoon tevreden over. 


De andere 6 kleuren, van links naar rechts: Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista. 
Deze kleuren hebben wat meer pigment, dat komt ook omdat ze donkerder zijn. Deze vind ik vooral mooi om in je crease te gebruiken. Ik ben in ieder geval erg enthousiast over deze kleuren en denk dat ik hier wel een mooie look mee zou kunnen maken! 

Conclusie
Nadat ik het ook op mijn ogen getest had, wist ik het zeker: Ik ben blij met dit palette. Het is ook wel fijn dat het niet zoveel pigment heeft, omdat het er anders al meteen heel knallend uitziet en dat vind ik niet mooi voor gewoon overdag. Ik raad dit palette zeker aan en misschien ga ik zelfs nog wel het andere palette van w7, In the buff (Naked 2 dupe), kopen! 

4 opmerkingen:

  1. Wauw nice! Hij staat ook op mijn verlanglijstje! Waar komt hij vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heeft mijn zusje hem bij de DA gekocht voor €8 ongeveer!

      Verwijderen
  2. Hoi,ik heb je genomineerd voor een Liebster award! Gefeliciteerd. Je kan het artikel vinden op mijn blog. Cosmeticsnl.nl

    BeantwoordenVerwijderen