vrijdag 18 juli 2014

Verjaardag, caeser salad en smoothies - Photodiary July - 3

Nee, het is nog geen zondag. Aangezien ik morgen vertrek naar Londen voor een weekje, vond ik het wel slimmer de photodiary vandaag te doen in plaats van zondag. Ik ga komende week proberen, let op: proberen, om elke dag een artikel te schrijven over wat ik allemaal doe in Londen, dus dan is het mooier als ik nu het photodiary alvast gedaan heb, dan is de week niet onderbroken. Ik heb deze week geloof ik wel iets meer foto's gemaakt, dus wie weet is deze photodiary wat interessanter dan normaal! 

Zondag




Ik heb een nieuwe verslaving, pinda's. En dan geen extreem gezouten pinda's uit een zakje, maar pinda's die je zelf nog moet pellen (Het lijkt een beetje op vogelvoer). Volgens mij is het vrij gezond en ik vind het ontzettend lekker!


En 's avonds natuurlijk de finale van het WK voetbal. Ik wilde de finale toch graag zien, ook al was Nederland niet door. Stiekem was ik voor Argentinië, maar Duitsland won, ook leuk! Het is toch ons buurland. 

Maandag


Maandag kookte ik en ik maakte een van mijn favoriete gerechten: pasta met een soort crème, zalm en prei. Ontzettend makkelijk, maar zo heerlijk! 


Lekker knuffelen op de bank met mijn hondje, ik vind dit zo'n lieve foto! 

Dinsdag


Ik kwam beneden en mijn ouders en zusje waren weg. Ik trof dit aan op de bank. Eigenlijk mag ie dat niet, maar ach, voor een keertje... Het zag er zo lief uit. 


Die avond at ik een van mijn favoriete maaltijden, een caeser salad. Ik at die eerst vaak toen onze keuken werd verbouwd, maar de laatste tijd nooit meer. Dinsdag aten we pizza en aangezien ik daar allergisch voor ben, of nou ja, ik kan er niet tegen, mocht ik iets anders gaan halen. Hier had ik hem al bijna op, maar het was héérlijk. 

Woensdag


Woensdag was ik jarig (eindelijk!) en na tijdens mijn ontbijt werd ik meteen al verrast door cadeautjes van mijn zusje. Ik kreeg van haar een Milka reep, een masker en een kettinkje van Bershka. Ik ben vooral blij met het kettinkje, ik vind hem zó leuk! 


De rest van de dag gezellig met de familie verjaardag vieren. Ik hou van die momenten dat je je hele familie weer eens ziet op één dag!

Donderdag


Lekker spelen met het hondje! 


Genieten van mama's smoothie. De laatste tijd drinken we die veel en ik ben er dol op! Hier zaten aardbeien en bananen in, heerlijk! Ik zie nu dat mijn ring heel raar zit op deze foto. Hij hoort om mijn middelvinger te zitten, maar soms speel ik ermee en dan zit ie ineens om mijn duim haha.

Vrijdag


Vrijdag ben ik vooral bezig geweest met het inpakken van mijn koffer. Want morgen vertrek ik naar Londen! Sorry trouwens voor de soms wazige foto's, ik heb altijd trillende handen en daardoor is het voor mij soms lastig foto's te maken, omdat je de camera stil moet houden. 

En dit was mijn korte week weer, ik weet nog steeds niet hoe het komende week met mijn blog zal gaan, maar dat zien we dan wel. Ik ga in ieder geval mijn best doen elke dag te bloggen en ik ben van plan een Londen vlog-achtig-iets te maken! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten