zaterdag 19 juli 2014

Tag: Sister Tag

Vandaag even iets anders, mijn zusje zit naast me en we gaan samen de sister tag invullen! Dit is het eerste artikel wat ik samen met iemand doe, dus vandaar dat het voor mij ook leuk is om eens te doen! Mijn zusje, ze heet Nina, kwam met het idee en we zijn beide erg benieuwd naar de vragen! Ik zag de tag in de video van Lottelovesbeauty en heb daar de vragen van.



Hoe oud zijn jullie?
Nina: 15.
Claudia: 18.

Beschrijf elkaar in een woord?
Nina: verschillend, soms ben je heel blij en soms heel down 
Claudia: humoristisch 

Halen mensen jullie ooit door elkaar?
Nee, zoveel lijken we niet op elkaar. Soms misschien, omdat we wel ongeveer even groot zijn. 

Wat is iets dat je irritant vindt aan de ander?
Nina: soms bemoeit ze zich teveel met wat ik doe.
Claudia: soms negeert ze me en daar kan ik niet tegen haha

Wat vind je ervan zus blogt?
Nina: het maakt me niet zoveel uit, ik merk het niet zoveel waar ze mee bezig is. Maar ik vind het wel leuk om te lezen waar ze mee bezig is.

Maken jullie ooit ruzie?
Nina: dagelijks, maar meestal zijn het kleine dingen die na 5 minuten weer zijn opgelost.
Claudia: redelijk vaak, maar we hebben het toch vaak leuk samen. 

Wat vind je het allerleukst aan elkaar?
Nina: dat we elkaar zo goed aan.
Claudia: dat ik zo met d'r kan lachen, omdat ze altijd wel iets grappigs weet te zeggen of doen.



Favoriete herinnering samen?
Nina: vakantie, samen zwemmen. 
Claudia: op vakantie, dat we dan meestal met z'n tweetjes zijn en samen leuke dingen doen.

Raad elkaars favoriete zanger/band?
Nina: Megan & Liz (YouTube) 
Claudia: ja, maar ook Demi Lovato. En volgens mij heeft Nina geen favoriete zanger of band? 
Nina: klopt, ik luister meestal naar top40.

Wie doet er langer over om zich klaar te maken in de ochtend?
Even lang, we dragen allebei ongeveer evenveel make-up en kleren en haren zijn ook snel gedaan. 

Als je huis in brand staat en je familie is oke, wat zou je dan meenemen en waarom? 
Nina: Claudia neemt haar mobiel mee, omdat ze die altijd bij heeft.
Claudia: helemaal goed! Nina neemt haar iPad mee, omdat ze die ook vaak meeneemt.
Nina: ik heb geen idee eigenlijk, maar dat zou goed kunnen.

Comedy, horror of chickflick?
Nina: chickflick 
Claudia: klopt, voor jou denk ik comedy.
Nina: ik kijk ook wel soms horror, maar ik denk dat ik chickflick of comedy toch leuker vindt

Hebben jullie iets dat matcht?
Nina: we hebben een grijze broek hetzelfde.
Claudia: ja, en we hebben allebei hetzelfde shirt. Alleen jij hebt hem in het wit en ik in het zwart.

Dit was onze sister tag! Het was leuk om eens te doen, maar de vragen waren soms wel lastig. Hope you enjoyed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten