zaterdag 12 juli 2014

Tag: I love summer

Eindelijk is het zomer en de meesten hebben nu vakantie. Ook de temperaturen worden weer hoger en veel mensen gaan langzaamaan weer op vakantie. Ik vond ookdat ik wel weer een tag mocht doen en omdat het nu dus zomer is, leek het me wel leuk daar een tag van te doen. Dus ik zocht en zocht, en uiteindelijk vond ik deze tag, de 'I love summer tag'. Ik heb zo'n soort tag ook gedaan voor de zomer, dus daarom is het wel leuk om dit voor elk seizoen te doen. Ik ben erg benieuwd naar de vragen en naar mijn antwoorden!




Wat is je favoriete nagellak voor de zomer? 
Ik ben altijd een grote fan van pasteltinten voor op mijn nagels, omdat ik niet zo van felle kleuren houd. Maar voor de zomer vind ik een mooie roze kleur ook erg leuk. Ik denk dat mijn favoriete kleuren dan toch (licht)roze, lichtblauw en lichtpaars zijn.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ik ben het hele jaar door een grote fan van rode lipstick, dus die staat er sowieso bij. Verder vind ik een perzikkleurige of lichtroze lipstick ook een mooie kleur en erg zomers. Verder ben ik niet zo van de kleurtjes op mijn lippen.

Laat je favoriete zomerjurkje zien?
Die heb ik al een paar keer hier laten zien geloof ik, maar dat is onderstaande. Ik ben ontzettend fan van de kleur en hij zit heerlijk!


Wat is je favoriete accessoire voor de zomer? 
Ik draag eigenlijk het hele jaar door dezelfde accessoires, vooral sieraden. Maar ik denk dat een zonnebril toch wel een echt zomeraccessoire is. 

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Pff, ik ben meestal niet écht van de trends. Maar wat ik nu ontzettend mooi vind is een croptop met een hoog rokje. Dat is ook best zomers toch? Ik heb het nog steeds niet in mijn garderobe, maar ik wil het wel nog steeds kopen. 

Wat is je favoriete kaars voor de zomer? 
Ik ben niet zo van de kaarsen eerlijk gezegd, daarom vind ik dit ook een rare vraag. Maar ik denk dat ik dan een kaars met citroengeur zou zeggen. Ik vind die geur echt bij de zomer passen (ook omdat het tegen muggen is) en er staat er nu ook een op mijn kamer. 



Wat is je favoriete body spray en parfum?
Ik gebruik momenteel geen body spray dus die heb ik geen. Mijn favoriete parfum is denk ik eentje van de Action, ja heel raar maar hij ruikt zó lekker! Het enige nadeel is dus dat hij niet zo lang blijft zitten, omdat de kwaliteit niet geweldig is. 

Hoe is waar jij woont zomers het weer? 
Ik denk zoals de rest van Nederland? Soms is het mooi en warm weer, maar soms regent het en is het koud. 

Wat vind je het allerfijnste aan de zomer?
Dat je lekker buiten kan zitten met mooi weer, niet altijd een jas aan hoeft en dat er voor een groot deel geen school is. 


Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Volgende week ga ik op vakantie naar Londen. Daarnaast wil ik zoveel mogelijk van het mooie weer genieten, veel ijsjes eten, gaan zwemmen en vaak leuke dingen doen! 

Wat vind jij het leukst aan de zomer? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten