donderdag 3 juli 2014

Tag: 25 questions!

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, omdat ik het gewoon ontzettend leuk vindt om vragenlijstjes in te vullen. Deze tag gaat weer meer over mijzelf persoonlijk dus dat vindt ik ook weer leuk! Ik wil mijn blog namelijk ook een beetje persoonlijk houden. De tag overnemen mag natuurlijk altijd en laat dan gerust een link achter! Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

☀︎



1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb twee honden en een kat.

2. Noem 3 dierbaren. 
Mijn ouders, mijn zusje en mijn 'vriend'.

3. Wat voor weer is het op dit moment?
Het weer is een beetje neutraal. De zon schijnt niet, het is bewolkt en het waait een beetje. Het is wel gewoon goed weer.

4. Heb je een rijbewijs? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad? 
Ik ben ondertussen net begonnen met rijlessen en heb een les of 4 gehad dus nee, ik heb nog geen rijbewijs.

5. Hoelaat was je vanochtend wakker? 
Kwart over tien.

Summertime👑👙~moganarine et lolouyonante

6. Wanneer heb je voor het laatst een douche genomen? 
Gisteravond!

7. Welke film heb je voor het laatst gezien? 
Ik denk dat dat er een van de Bridget Jones diaries was.

8. Wat staat er in je laatst ontvangen berichtje? 
'Was weer mooi', nadat ik aan iemand vroeg hoe zijn avond uit was geweest haha!

9. Wat is je ringtone? 
Ik heb mijn telefoon eigenlijk altijd op stil of op trillen staan...

10. Ben je wel eens op reis geweest?
Natuurlijk. Ik ben ondertussen ooit in Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, België, Denemarken, Zweden, Engeland en Oostenrijk geweest.

paradise 🌞

11. Hou je van Sushi?
JA! Alleen eet ik het bijna nooit, behalve in bijvoorbeeld wokrestaurants, omdat ik niemand ken die het lust haha.

12. Waar koop je je boodschappen? 
Ik doe zelf geen boodschappen, gezien ik nog thuis woon, maar ik weet toevallig dat mijn moeder altijd boodschappen doet bij de Jumbo en soms bij de Lidl.

13. Heb je wel eens medicijnen genomen om sneller in slaap te vallen?
Nee, ik slaap over het algemeen vrij goed.

14. Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een zusje, Nina, van 15.

15. Heb je een vaste computer of een laptop?
Ik heb zelf een laptop, maar ik zit soms ook op de vaste computer beneden.

Untitled | via Tumblr

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
16 juli wordt ik 18!

17. Heb je een bril of lenzen?
Nee.

18. Verf je je haar?
Nee, ik zou het eigenlijk wel graag eens een beetje blonder laten verven, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.

19. Wat is je planning vandaag?
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dinsdag geloof ik, omdat het even allemaal tegen zat. Zo voelde het in ieder geval.

(25) Tumblr

21. Wat is je favoriete pizza?
Ik kan niet tegen pizza, dus ik eet het nooit! Ik vind het wel ontzettend lekker dus dan zou ik gaan voor een pizza salami/

22. Hamburgers of cheeseburgers?
Hmm... Ik denk dat ik ga voor cheeseburgers.

23. Heb je wel eens een nacht niet geslapen?
Nee, ik kan echt niet tegen niet slapen dus dan zou ik waarschijnlijk zo moe zijn dat ik niks meer kan doen.

24. Welke kleur ogen heb je?
Blauw.

25. Proef je het verschil tussen Pepsi of Coca Cola?
Ja, ik vind Pepsi altijd een beetje naar oude cola smaken. Niet lekker in ieder geval!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten