maandag 28 juli 2014

Shoplog Londen

Gisteren een 'verslag' van Londen, vandaag een shoplog. Ik heb namelijk flink wat gewinkeld en Londen en dus heb ik veel om te laten zien! Ik weet de prijzen niet precies meer, ook omdat het in ponden is en dus niet in euro's. Ik zal de prijs daarom ongeveer schatten, maar weet het meestal dus niet helemaal zeker!




Allereerst de kleren die ik gekocht heb. Ik ben dol op bloemenprintjes en die heb ik dus ook een aantal gekocht. Om te beginnen heb ik mijn eerste croptop gekocht. Ik ben eigenlijk niet zo van het blote buik idee, maar omdat ik ook een nieuw rokje heb, past dat er juist heel mooi bij. De croptop linksboven komt van de H&M en kostte volgens mij 6 pond, dus dat is ongeveer €7,50. 
Dan het rokje wat bij de croptop hoort. Deze komt van de Forever 21 en ik ben er echt dol op. Ik wilde al langer zo'n rokje en ik dacht die ook wel te vinden in Londen. Dat is dus gelukt en hij kostte geloof ik 5,85 pond en dus ongeveer €7. 
Dan kocht ik nog een topje bij de H&M, die je rechtsboven ziet. Het is zo'n topje met een laag uitgesneden achterkant (geen idee of je dat zo zegt) en onder is ie klokkend, met een soort klein rokje. Ik vind hem ontzettend leuk. Deze kostte geloof ik 13 pond, dus dat is ongeveer 15 euro. 
Dan als laatste kocht ik een blouseje bij de Primark, deze zie je rechtsonder. Het is een zwart doorschijnend blouseje met wit met rode bloemetjes erop, en groene blaadjes. Ik vind deze heel mooi en hij is leuk voor in de zomer en de winter. Deze kostte 6 pond en dat is €7,50. 


Sorry voor de onduidelijke foto. Ik krijg foto's maar moeilijk scherp en door mijn trillende handen is foto's maken erg lastig. In ieder geval, hier heb ik een nieuwe pyjama gekocht bij de Primark. Het is een beetje hawaii-stijl en op het shirtje staat 'You had me at Hola'. Dat samen met het broekje maakt het erg grappig en leuk, vind ik! Deze pyjama kostte geloof ik 5 pond, deze weet ik niet zeker, en dat is ongeveer €6. 
Dan kocht ik ook nog twee setjes sokken bij de Primark. Mijn sokken waren allemaal versleten dus ik mocht wel weer nieuwe kopen van mezelf. Ik heb simpele zwarte gekocht, maar ook een setje in 3 kleuren met een leuk kantje. Dat lijkt me erg grappig als je bijvoorbeeld Vans draagt, dat er dan zo'n kantje bovenuit komt. Deze sokken waren 2 pond per setje (7 zwarte en 3 met kant) en dat is ongeveer €2,50. 


Links een spiegeltje. Dit heb ik gekocht, omdat we van de ponden af moesten op de terugweg. Niet zo heel bijzonder, maar toch handig om bij me te hebben. Dit spiegeltje kostte 1 pond en dat is ongeveer €1,25.
Ook kocht ik bij de Superdrug een make-up palette van Sleek, een merk dat erg goed schijnt te zijn. Ik ga deze waarschijnlijk ook nog reviewen. Ik kocht het au natural palette, en dan heb je allerlei natuurlijke kleuren. Dit palette kostte 8 pond en dat is ongeveer €10. 


Bij de Primark kocht ik ook nog een setje ringen, deze. Ik heb ze even om al mijn vingevers gedaan omdat dat wat makkelijker was voor de foto. Ik vind ze heel mooi, het enige nadeel is dat ik ze alleen om mijn middelvinger goed pas, ik heb namelijk dunne vingers en S is meestal te groot voor mijn ringvinger. Dit setje ringen kostte 1,50 pond en dat is ongeveer €2.


Dit kreeg ik van mijn moeder. Ik had zo'n soort bodybutter gezien bij de Body Shop, maar die vond ik net wat te duur. Toen kwam ik deze tegen bij Superdrug, en omdat deze nu 1+1 gratis was bedachten mijn zusje en ik dat als we er allebei een kochten dat wel wat scheelde in geld. Uiteindelijk heeft mama ze gekocht en kostte het me nog niets. Deze bodybutter kostte volgens mij 2,50 per stuk en dat is ongeveer €3. 


Dan ging ik ook nog naar Wicked, waar ik dit boek kocht. Eerst wilde ik hem niet kopen, omdat ik 7 pond nogal duur vond, maar uiteindelijk zei mijn moeder dat zij hem wel voor me zou kopen. Ik vind zo'n programmaboekjes namelijk altijd erg leuk om te hebben. Dit boekje kostte dus 7 pond en dat is ongeveer €9, ik kocht deze in het theater waar Wicked speelde. 

En dan was dit alles wat ik gekocht heb. Stiekem heb ik nog best veel gekocht, maar ik ben overal toch ontzettend blij mee! 

3 opmerkingen: