maandag 7 juli 2014

Schoolagenda's!

De schoolcampus bij V&D is weer begonnen! (Of in ieder geval via de site). Ik ga volgend schooljaar aan een HBO studie beginnen, maar toch vind ik schoolspullen uitzoeken altijd erg leuk om te doen! Vooral een nieuwe agenda vind ik het leukst om te kopen. Er is erg veel variatie en dat maakt de keuze alleen maar lastiger. In dit artikel zal ik een selectie maken van een aantal agenda's die ik leuk vind, van de site van de V&D. Ik ben benieuwd!

Als eerste de bovenstaande agenda. Deze sprak me als eerste aan. Ik vind dit soort 'patronen' (met de kleine accesoires etc) altijd erg mooi. Daarnaast is de binnenkant van de agenda ook erg leuk versierd, ik hou niet zo van saaie agenda's. Deze zou ik zomaar kunnen kopen. 


Als volgende viel mijn oog op deze agenda. Door de drukke, maar roze voorkant sprak hij me meteen aan. Deze agenda is druk van buiten, maar toch weer rustig van binnen (en dat heb je nodig als je je huiswerk op wil schrijven!). Daarnaast zitten er ook verschillende leuke pagina's in en de pagina's met de bloggers vind ik helemaal super! 


De agenda's van Lief! blijf ik ook altijd leuk vinden, ze zijn zo schattig! Daarnaast zijn ze van binnen ook nog overzichtelijk en dat is handig. Dit is een échte meisjesagenda en ik twijfel nog steeds om hem te kopen! 


Over schattigheid gesproken, hoe lief zijn de Me to You beertjes? Ik vind deze agenda ook echt leuk. Hij is girly en toch lekke rustig van binnen. Deze komt op mijn lijstje van welke ik wel zou kunnen kopen! 


De MoodieZ agenda blijf ik prachtig vinden. Ik zag hem in de video van Teske en ik was meteen verliefd. Deze agenda past echt bij mij en ik denk dat ik deze misschien wel ga kopen. Er staan aan de binnenkant ook verschillende quotes in en daar hou ik van! 

Zo, dit waren een aantal van mijn favoriete agenda's. Ik vind de keuze nog steeds ontzettend lastig, maar ik denk dat ik, als ik nu moet kiezen, voor de MoodieZ agenda ga. 

Welke agenda vind jij het leukst? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten