zondag 6 juli 2014

Photodiary july - 1

En het is alweer juli! Wat gaat de tijd snel. Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat we al in juli zitten, maar dat komt misschien ook doordat het nog niet vaak écht warm is geweest. Ik heb deze week weer een aantal leuke dingetjes gedaan, zoals mijn diploma-uitreiking (!), en die zal ik vandaag met foto's bespreken in dit photodiary.
Zondag


Zondag heb ik lekker gelezen op mijn iPad. Ik had het al een tijdje niet gedaan maar nu ik graag 'The Fault in our stars' wilde lezen voor mijn site, leek het me wel leuk dat via mijn iPad te doen. Ik heb er nu al wat meer boeken op staan en hoop dat ik meer zal gaan lezen! 


En 's avonds natuurlijk weer de voetbalwedstrijd. Omdat ik al een aantal foto's van de tv gepost heb, laat ik hier mijn outfit zien. Ik ben voor oranje! 

Maandag


Maandagochtend had ik rijles en 's middags ging ik naar een vriendin toe. Hier een foto die ik maakte toen ik op de fiets zat. Ze woont maar 10 minuutjes van me af dus dat is lekker dichtbij en helemaal niet lang fietsen! 


Meloen is waarschijnlijk wel één van mijn favoriete fruitsoorten en nu hadden we het weer in huis! Helaas kreeg ik maar één schaaltje. 

Dinsdag


Dinsdag werkte ik een paar artikelen vooruit. Dat doe ik vaker de laatste tijd omdat dat veel tijd scheelt op een dag dat ik het druk heb. Hier was ik trouwens alvast dit photodiary aan het bijwerken! 

Woensdag


Woensdag ging ik naar de dokter en daarna nog even gezellig naar het dorp met mijn moeder, waar we een broodje aten bij de Hema. Ik had een broodje met Surinaamse kip, ei, sla en een dressing en het was heerlijk! Daarnaast had ik ook een mango-banaan-? smoothie en die was ook erg lekker! 


Daarna gingen we ook nog even naar de Action. Een winkel waar ik de laatste tijd erg vaak kom merk ik. Het is wel altijd een rommel in onze Action, zoals je hier aan de linkerkant ook ziet. 


Bij de Action kocht ik deze sokken, zijn ze niet leuk?! 

Donderdag


Donderdag was het lekker weer en ik heb dan ook veel buiten gezeten. Hier genoot ik van een lekker ijsje terwijl de hondjes een beetje aan het spelen zijn. 

Vrijdag


Vrijdag bracht ik de dag ook weer lekker lui door en keek ik Pretty Little Liars. Ik had die avond ook diploma uitreiking maar daar heb ik geen foto van omdat ik mijn mobiel niet meegenomen had. 

Zaterdag


Zaterdagochtend ging ik gezellig mee naar opa. Iets wat ik veel te weinig doe, maar wel vaker wil doen. Ik nam natuurlijk mijn cijferlijst mee om te laten zien. Later kwamen mijn oom en neefje en nichtje ook nog en dat is ook altijd erg gezellig! 


Als avondeten had ik frietjes met een kroket en dat was zo lekker dat ik er een foto van wilde maken. 


Die avond ging ik uit en gingen we in een tent voetbal kijken. De sfeer was geweldig maar ik denk dat ik toch net iets liever thuis kijk, omdat je dan meer van de wedstrijd ziet. Natuurlijk was het geweldig om te zien hoe blij we allemaal waren toen Nederland won!

Wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten