zondag 13 juli 2014

Photodiary July - 2

De photodiary's beginnen allemaal op elkaar te lijken. Elke week ben ik wel weer vergeten om foto's te maken en daar kan ik me dan echt rot over voelen. Maar goed, ik wil niet opgeven en toch probeer ik elke week een photodiary online te krijgen, of ik nou veel foto's heb of niet. Ik kan namelijk ook wel iets vertellen zonder een foto erbij. Anyway, ik heb deze week niet ontzettend veel gedaan (vakantie hè) maar ik hoop dat ik toch nog het een en ander te vertellen heb.

Zondag



Zondag heb ik mijn theorie examen aangevraagd. 4 augustus doe ik examen en daarom ben ik nu veel bezig met mijn theorie erin te krijgen, het is zovéél!


'S avonds gezellig met z'n allen tv kijken terwijl de kat op mijn schoot ligt. Wat een schatje.

Maandag


Maandag had ik rijles. Dit is de eerste foto die ik in de auto maakte omdat ik even op mijn instructeur moest wachten. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar wel moeilijk pff! 

Dinsdag


Dinsdag was een luie dag en ik heb niet veel foto's gemaakt. Wel maakte ik deze van mijn vader die samen met ons hondje ging fietsen. Ik vond het zo'n leuk gezicht!

Woensdag


Woensdag stond in het teken van de voetbalwedstrijd die avond. Ik vond het erg spannend, vooral omdat het zo lang duurde met die verlenging. Ik baalde dan ook toen Nederland verloor met penalty's! Gelukkig zijn ze nog derde geworden! 

Donderdag


Donderdag vond ik weer een nieuwe hobby, armbandjes maken! Ik heb hier al een artikel over geplaatst en hier was ik bezig met het maken van dit armbandje. Erg leuk om te doen! 

Vrijdag


Vrijdag keken ik en mijn zusje onze 'home-videos' weer eens terug. Deze was van 2001/2002 en ik was dus een jaar of 5. Ik vond dit filmpje ontzettend schattig, omdat ik hier een ballerina pakje had gekregen en aan het dansen ben. 

Zaterdag


Het begint een gewoonte te worden, mijn zusje en ik die 's avonds een film kijken. Meestal op mijn laptop, omdat het me niet lukt een film op dvd te krijgen. Gezellig! 


Een lekker vage foto, maar deze maakte ik toen we voetbal keken. Het was de wedstrijd om de derde en vierde plaats en ik vond het toch wel spannend! Maar die spanning verdween snel toen Nederland al in de tweede minuut scoorde! Ik was dan ook blij dat ze wonnen en de bronzen medaille kregen. Dat maakte het toch nog een beetje goed. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten