dinsdag 1 juli 2014

Nagels: Maybelline Forever Strong Pro: Flamingo Pink

Vandaag heb ik weer een nagellak voor jullie, namelijk eentje van Maybelline. Ik ben vorige week naar de Big Bazar geweest en daar kocht ik deze, voor maar €2,99! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen aangezien ik dit kleurtje al ontzettend lang op het oog had. De volgende dag deed ik hem meteen op en nu, een paar dagen later, review ik hem. Ik dacht dat het slimmer was de review een paar dagen later te doen, omdat ik dan ook kan schrijven over de kwaliteit en hoe lang hij blijft zitten. Vandaar dit artikel, enjoy!


Allereerst vind ik dat de kleur goed dekt, ik heb twee laagjes op mijn nagels gedaan en je ziet er niks meer doorheen (tenzij ik vuil onder mijn nagels heb). Daarnaast zit er ook al een erg mooie glans in de nagellak, waardoor het niet noodzakelijk is om een top coat te gebruiken. Dat heb ik wel gedaan, ik gebruikte de Cien top coat en Essence studio nails 24/7 nail base als base coat.
Een heel klein miniscul minpuntje is dat ik vind dat de kleur niet helemaal precies overeenkomt met het flesje. De kleur lijkt donkerder op mijn nagels. Maar dit valt niet erg op en ik ben over het algemeen erg tevreden over de kleur!
Een ander minpuntje is dat hij er lang over doet om uit te harden, vooral als je twee lagen gebruikt. Dan moet je al gauw een paar uur wachten voordat het écht helemaal uitgehard is.


Het flesje vind ik er ook leuk uitzien, je ziet de kleur gewoon goed. Ik vind de flesjes van Maybelline er ook altijd leuk uitzien, omdat ze zo breed zijn en niet rond zoals de meeste flesjes. Verder is er eigenlijk niet veel bijzonders aan het flesje. 


Na een dag of 3/4 zat alles er nog perfect op, op een nagel na. Daar was een stukje af, maar verder zat het nog perfect. Ik was dus erg tevreden over hoe lang het blijft zitten, veel van mijn andere nagellakjes houden het niet eens zo lang vol. 

Conclusie:
Pluspunten:
- Dekt goed
- Mooie kleur
- Blijft lang zitten
- Mooie glans

Minpunten:
- Niet helemaal de kleur die ik verwacht had (niet echt een minpunt)
- Droogt langzaam

2 opmerkingen: