dinsdag 8 juli 2014

Nagellak: P2 Satin Supreme

Vandaag heb ik weer een nagellak voor jullie. Ik denk dat ik dit gewoon 1 keer in de week ga doen, omdat ik het leuk vind daar artikelen over te schrijven. Deze nagellak is van een bekend Duits merk, P2. Het is van de Satin Supreme collectie en de kleur heet '050 Royal Residence'. Ik kreeg dit nagellakje cadeau van mijn zusje toen ze terugkwam uit Düsseldorf. Vandaar dat ik niet precies weet hoeveel het gekost heeft. Maar toch een review!


Zo ziet de nagellak eruit als ik hem op heb. Ik draag hier een basecoat, twee laagjes en een topcoat. Ik vind dat deze erg mooi dekt en dat het er vrij 'professioneel' uitziet. Ik kan hier fijn en precies mijn nagels mee lakken.
De kleur vind ik ook echt prachtig en is ook precies de kleur die ik verwachte. Er zit ook een mooie glans op en dat geeft een erg leuk effect! Het enige nadeel is dat een topcoat wel mooier is, anders worden je nagels snel dof.

Deze nagellak blijft ook erg goed zitten vind ik, beter dan dat ik gewend ben. Ik heb er dan wel een topcoat over gedragen, maar ik denk dat dit ook wel zo is als je dat niet doet. Dat is natuurlijk ook een pluspunt!


Conclusie:
Pluspunten:
- Mooie kleur
- Droogt redelijk snel
- Blijft goed zitten

Minpunten: 
- Je krijgt snel 'doffe' nagels als je geen topcoat gebruikt

Ik ben over het algemeen heel tevreden over deze nagellak en ben erg benieuwd naar meer lakjes van dit merk! 

1 opmerking: